با تساوی سپاهان مقابل تیم پایین جدولی سایپا، حاشیه امنی که پرسپولیس برای خود در بالای جدول ایجاد کرده بود، امن تر شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 06 July 2020

در سالی که پرسپولیس به ویژه در ابتدای فصل لغزش‌های زیادی داشت و امتیازات مهمی از دست می‌داد و به نظر می‌رسید این فرصت برای چند تیم دیگر از جمله سپاهان، استقلال و تراکتور پیش آمده باشد، آبی‌های تهران و سرخ‌های تبریز هم امتیاز سوزی‌های زیادی کردند تا رقابت برای قهرمانی بیشتر بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان جریان داشته باشد.

عدم حضور سپاهان در دیدار خانگی مقابل پرسپولیس بهترین فرصت را به سرخ پوشان داد تا آنها بدون بازی ۳ امتیاز ۶ امتیازی و مهم این دیدار را با رای کمیته انضباطی به حساب خود واریز کرده و فرار قهرمانی از کورس صدر جدول را از همان جا آغاز کنند.

با این اتفاق سرخ پوشان توانستند حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول ایجاد کرده و با اعتماد به نفس بیشتری بازیهای پیش روی خود را ادامه دهند و این مقارن شد با امتیاز سوزی‌های بیشتر از سوی دیگر تیم ها به خصوص سپاهان.

فاصله ۱۰ امتیازی سرخ پوشان به اندازه کافی این تیم را از قهرمانی در فصل نوزدهم مطمئن کرده بود که امتیاز سوزی سپاهان در دیداری به ظاهر ساده مقابل تیم پایین جدولی سایپا منجر به افزایش این فاصله این تیم با صدر به اندازه ۱۲ امتیاز شد. 

حالی که تنها ۷ بازی تا پایان فصل باقی است، پرسپولیس با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده‌هایش که سپاهان و شهرخودرو باشند با حاشیه امنیتی بالا به ادامه مسابقات فکر می‌کند. اگر امروز سرخ پوشان بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک هستند، شاید نقش سپاهان در رقم خوردن این سرنوشت کمرنگ نباشد. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار