منوچهر فخری خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کمیسیون "ماده ۵"، با پرونده‌های مطرح شده در خصوص بلند مرتبه سازی در شهر‌های استان که زمینه و بستر اجرای این مهم را دارند، موافقت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 06 July 2020

عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی استان از شنبه آغاز می‌شود ...

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان د‌ر جلسه کمیسیون ماده ۵ ویژه بررسی پرونده‌های شهرستان سمنان، گفت: همانطور که معاون عمرانی وزیر کشور در سفر به استان سمنان بر مقوله بلند مرتبه سازی در سطح استان تاکید داشتند، کمیسیون ماده ۵ استان نیز با پرونده‌های مطرح شده در خصوص بلند مرتبه سازی در شهر‌های استان که زمینه و بستر این مهم فرآهم باشد، موافقت خواهد کرد.
وی کمیسیون ماده ۵ را محلی برای کسب درآمد برای شهرداری‌های استان دانست، اما تاکید کرد، این مهم باید با مکانیزم و ساز و کاری مشخص و به دور از افراط و تفریط انجام گیرد.
منوچهر فخری ادامه داد: پرونده‌های مطرح شده در خصوص تغییر کاربری در این کمیسیون، از مواردی است که می‌تواند محلی برای سو استفاده برخی سودجویان در این حوزه شود که نیاز است تا موافقت با تغییر کاربری، با قید زمانبندی مشروط شود.
فخری همچنین تاکید کرد: بازه زمانی یکماهه به منظور تغییر کاربری املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان در نظر گرفته شده که نیاز است تا در روند اجرایی این مهم تسریع گردد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین ضمن انتقاد از بالا بودن تعداد پرونده‌های ورودی به این کمیسیون، خاطر نشان کرد: بررسی تعداد ۶۶ پرونده مختص شهر سمنان در یک جلسه امری مطلوب نیست و نیاز است تا با در نظر گرفتن ساز و کاری مناسب، در راستای کاهش تعداد پرونده‌های ورودی به این کمیسیون گام برداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار