کد خبر: ۸۷۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 06 July 2020
سردار نقدی با بیان اینکه شهید انصاری تندیس اخلاص بود گفت: رفتار شهیدان انصاری و نورانی الگوی مسئولان قرار گیرد.‌
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمدرضا نقدی» امروز (یک شنبه، ۱۵ تیر) در مراسم تصویری نکوداشت شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند گیلان از شبکه باران اظهار کرد: شهید انصاری تندیس اخلاص و رفتار نیک بود.‌

 

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید انصاری از دوران جوانی فعالیت های گسترده ای در شکل گیری انقلاب داشت گفت: این مرد بزرگ‌ از هیچ فعالیتی در انقلاب درنگ نکرد.‌


وی اذعان کرد: شهید انصاری به مال، دنیا و ثروت توجهی نداشت و همواره برای رضای خدا گام بر می‌داشت.


نقدی ادامه داد: ساده‌زیستی و ارتباط صمیمی با عموم مردم از جمله ارزشمندترین خصوصیات این شهید بزرگوار بود.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیگر خصوصیات اخلاقی شهید انصاری پرداخت و خاطرنشان کرد: توزیع آذوقه شبانه بین محرومین،‌ عشق به اسلام و معمار کبیر انقلاب از دیگر ویژگی های شهید انصاری بود.


نقدی با تاکید بر اینکه شهید انصاری با الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و امام علی(ع) رفتار می کرد تصریح کرد: رفتار شهید انصاری افسانه نبود بلکه با چشم این رفتارهای شایسته را مشاهده کرده ایم.


وی با اشاره به اینکه شهید انصاری و نورانی الگوی مناسب برای همه مسئولان هستند اضافه کرد: وصیت نامه شهید انصاری مطالعه شود.‌


معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران به ویژگی رفتاری شهید نورانی اشاره و اذعان کرد: شهید نورانی نیز به مانند شهید انصاری با صفا، گذشت بوده و مومنانه و عاشقانه خدمت کرد.

 

وی با تاکید براینکه زندگی نامه شهید انصاری و نورانی بازخوانی  شود گفت: ‌روحیات و خصوصیات رفتاری این دو شهید در جامعه به‌ویژه بین مسئولان امر احیا شود.


 نقدی اظهار داشت: با الهام‌گیری از رفتار و منش این دو شهید بزرگوار فعالیت کنید، پروژه‌های بزرگ نزدیک است.

 

وی با بیان اینکه امروز انقلاب تا خیابان های آمریکا و اروپا نفوذ کرده است تصریح کرد: همه باید آگاهانه این مسیر را ادامه دهیم و گم نکنیم،‌ شهدای ستاره‌های راه حقیقت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار