کد خبر: ۸۷۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 05 July 2020
 

 
سامانه پیام کوتاه 30002323
* منازل 75 و 80 متری مسکن مهر قوطی کبریت و مزخرف بود ولی سوئیت 25 متری که آن هم در سال پایانی عمر دولت تدبیر فقط وعده ساخت آن داده شده و معلوم نیست اقدامی صورت گیرد در شأن مردم ایران است؟! بسیاری از کارهای دولت تدبیر این‌گونه بود. نمونه دیگر از دور خارج کردن کارت‌سوخت با ضررهای میلیاردی بود که پس از چند سال مجددا همان روش اجرایی شد!
وحیدی
* گیریم که همه بیکاری، تورم، تعطیلی کارخانه‌ها، گرانی مسکن، کاهش ارزش پول ملی و... مربوط به دولت قبل از شماست! لطفا گزارش دهید که چه اقدام اساسی برای حل این معضلات در 7 سال گذشته انجام داده‌اید. لطفا دولت را با همان دلار 3 هزار تومانی، مسکن مهر ۲۰ میلیونی ساخته شده، کسب‌وکار را با رونق همان 8 سال قبل تحویل دولت آینده نمائید!
3949---0912 و 7345---0912
* دولت پاسخ بدهد وقتی مواداولیه مصالح ساختمانی مانند سیمان و گچ، آجر و سنگ‌آهن همه از داخل تهیه می‌شود پس چرا قیمت آنها سرسام‌آور افزایش پیدا کرده است؟ معلوم می‌شود این دولت قادر به نظارت و کنترل نیست یا عزم آن را ندارد.
2758---0914
* هزار میلیارد بدهی میراث دولت مدعی تدبیر برای دولت بعدی است! کاش پس از انتخابات 1400 عاملین اصلی وضع موجود به‌ویژه در بخش اقتصاد و مسکن، خودرو و... تحت پیگرد قضائی قرار بگیرند و به مردم پاسخ بدهند.
0049---0911
* در حالی که ترامپ قمارباز ماه‌هاست از برجام خارج شده و آن را پاره کرده است چند روز پیش رئیس‌جمهور گفتند اگر آمریکا به برجام لطمه بزند ما هم تلافی می‌کنیم!
عسگری
* فتنه‌گرانی مثل زیدآبادی و خوئینی‌ها و... که 7 سال است دولت همراهشان همه چیز کشور را به برجام بد‌فرجام گره زده به جای عذرخواهی از ملت طلبکارانه خواستار مذاکره با شیطانی هستند که پای خودش در گل مانده است.
3530---0911
* برای نجات کشور از این مخمصه باید همانند دهه 60 لیبرال‌ها را از صحنه مدیریت کشور حذف کرد و الا به اینها امید بستن سراب است.
8688---0938
* مطرح شدن مذاکره با آمریکا از سوی هر مسئول و دستگاهی که باشد خیانت به کشور محسوب شده و حکم وطن‌فروشی را دارد. راه‌حل مشکلات پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است.
4958---0916
* در حالی که اطلاعات سپاه توانسته ریگی تروریست را از آسمان به زیر بکشد و یا روح‌الله زم مدیر آمدنیوز را از خارج به داخل کشور بیاورد و تحویل قانون بدهد چرا نباید درخصوص افراد نفوذی در دولت و فعالیت تخریبی و زیرزمینی آنان اقدامی صورت دهد؟
1156---0939
* دستگاه قضایی راه سختی در پیش دارد تا طعم شیرین دنیاگرایی و اشرافیگری را از کام، ذهن، فکر و عمل برخی‌ها بزداید.
4958---0916
* در اخبار آمده بود حمید ابوطالبی مشاور سیاسی‌ آقای رئیس‌جمهور استعفا کرده و خودش را کنار کشیده است. عرضم این است که این آقایان حامی و مشاور دولت باید پاسخگوی مشکلاتی باشند که برای کشور و مردم به‌وجود آورده‌اند. فکر می‌کنند با کنار کشیدن می‌توانند از خود سلب مسئولیت کنند؟
0426----021
* یکی از افراطیون اصلاح‌طلب گفته بود نیروهای ارزشی و انقلابی تا 40 سال بعد کرسی قدرت و حکومت را نخواهند دید ولی اراده الهی این بود که چندسال نگذشته خودشان باید اثاث‌کشی کرده و از قدرت خداحافظی کنند.
2461---0938
* آقای رئیس‌جمهور چند مرتبه اعلام کرده تمام مسئولیت برجام با من است چرا آقای موسوی خوئینی‌ها خطاب به آقای روحانی که مسئولیت اجرایی و اختیارات گسترده داشته و دارد نامه‌نگاری نکرده و نمی‌کند؟
8688---0838
* بازار مسکن متولی خاصی ندارد و قیمت منزل و اجاره‌خانه‌ها براساس سلایق و نظریات برخی از مشاوران املاک تعیین می‌گردد. این روند علت اساسی گرانی مسکن بوده که امیدواریم نمایندگان مجلس جدید تدبیری داشته باشند.
6263---0938
* با این قانون جدید یکطرفه‌ای که دولت گذاشته تکلیف ما صاحبخانه‌ها که خانه و ملک اجاره داده شده خود را بعد از فرا رسیدن موعد فسخ قرارداد برای اسکان لازم داریم چه می‌شود؟
2012---0918
* از آستان قدس رضوی درخواست می‌شود در امور اقتصاد اسلامی و بانکداری اسلامی و بیمه ورود نماید تا سرمایه‌های مومنین در جهت عمران و آبادانی جامعه و تقویت و تسهیل ازدواج و معیشت زوج‌های جوان به کار گرفته شود.
8495---0911
* اکثر زمین‌های کشاورزی و باغ‌های آبسرد دماوند به راحتی و به واسطه صدها دفتر املاک در سطح شهر تغییر کاربری داده و در حال فروش و تبدیل به ویلا شده‌اند. آیا مسئولین امر نباید پیگیر این نابسامانی‌ها باشند؟!
6858---0919
* متأسفانه اتوبوس‌های شرکت‌های هواپیمایی که مسافران را به پای پلکان هواپیما برای سوار شدن می‌برند اصلاً مراعات فاصله اجتماعی را نمی‌نمایند. چرا؟!
0312---0939
* بیمارستان قائم رشت با 36 نهاد و سازمان و بانک قرارداد دارد ولی با آموزش و پرورش نه! چرا؟ یک سونوگرافی 133 هزار تومان! از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و نماینده صومعه‌سرا درخواست می‌شود این مشکل ما را با این بیمارستان حل نمایند.
علی اکبر ندامانی- روستای ندامان صومعه‌سرا
* نداشتن هرگونه علائم هشداردهنده روی لوله‌های علمک گاز که از زمین انشعاب گرفته و حدود چند سانتی از دیوار فاصله دارد برای ساکنان منازل، همیشه دغدغه شکستگی و انفجار توسط خودروهای پارک‌شده در کنار علمک‌ها را به وجود می‌آورد. ضروری است ضمن نصب علائم هشداردهنده شبرنگ روی این لوله‌ها محافظ‌های لاستیکی و ضربه‌گیر تعبیه شود.
همدانی
* خیابان‌های شهر تربت حیدریه فاقد آسفالت است و دولت تدبیر دم از حقوق شهروندی می‌زند؟!
9239---0915
* خداوند کارکنان محترم روزنامه وزین کیهان خصوصا آقای شریعتمداری را حفظ کند که امروز یکی از مدافعین خط مقدم جبهه نرم جمهوری اسلامی است. یادداشت روز شما در پاسخ به مرد خاکستری و عقده‌گشایی نهاد ریاست جمهوری علیه کیهان را خواندم. پاسخ‌های نهاد آن‌قدر دم‌دستی بود که انسان فکر می‌کرد دفتر ریاست جمهوری کشور دیگری است!
وحیدی
* این چه تدبیری است که هر سه جایگاه سوخت گاز سی‌ان‌جی داخل شهر اصفهان همزمان برای انجام تعهدات و استانداردسازی تعطیل می‌شوند و شهروندان دارای ماشین دوگانه‌سوز مجبورند برای سوخت‌گیری 20 کیلومتر از شهر دور بشوند.
طوسی‌زاده
«پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران»
«در پاسخ به پیام شهروند محترم مندرج در روزنامه وزین مورخ 4 تیر در خصوص «خشک شدن درختان در خیابان فرهنگ کوچه قدسی» به آگاهی می‌رساند: درختان کوچه نادر قدسی در خیابان فرهنگ با سیستم آبرسانی متصل به چاه خیابان وحدت آبیاری می‌شود که با توجه به افت سطح آب چاه هفته‌ای سه نوبت آبیاری تانکری به صورت کمکی انجام می‌پذیرد و نیاز آبی درختان برطرف می‌شود. لازم به ذکر است که یک اصله چنار در اواسط کوچه رو به زوال است که دلیل آن بیماری قارچی ناشی از روان شدن آب آلوده (فاضلاب منازل) از طریق انهار به پای درخت در سنوات گذشته است؛ نسبت به جداسازی نهر به منظور جلوگیری از ورود فاضلاب به باغچه اقدام شد.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار