سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: دولت برای کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت به عنوان عوامل تولید و توسعه اشتغال، اهمیت ویژه‌ای قائل است.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ 03 July 2020

کامران کلانی با اشاره به تاثیر آموزش‌های مهارتی در پرورش و توانمندسازی نیروی کار و ارتقای اشتغال افزود: توانمندسازی به‌عنوان مهمترین راهبرد کاهش و خروج از فقر است.

وی ادامه داد: برای توسعه مهارت‌آموزی، اشتغال و کارآفرینی لازم است تا از تمام ظرفیت‌های موجود همچون سمن‌ها و فعالان بخش خصوصی استفاده شود.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان افزود: این استان با توجه به ظرفیت‌های فراوان در حوزه نیروی انسانی خلاق می‌تواند به کانون فعالیت‌های کارآفرینی کشور در حوزه مشاغل جدید تبدیل شود.

کلانی با اشاره به  ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان افزود: اصفهان از نظر سطح دانش و دانایی مردم آن در جایگاه ممتازی قرار دارد.

وی ادامه داد: لازم است تا نگاه جامع و علمی به چهار حوزه اشتغال، روابط کار، تعاون و رفاه اجتماعی صورت گیرد و ادبیات علمی در این چهار حوزه نهادینه و برنامه‌ها را در این حوزه‌ها با رویکرد علمی مُنبعث از سیاست‌های وزارت متبوع اجرایی شود.

 سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: مشارکت مردم مهمترین اصل در فعالیت‌های اقتصادی و  مُنطبق بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و نقش دولت در این راستا تسهیل‌گری برای مردم و جامعه مخاطب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار