کد خبر: ۸۷۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 03 July 2020

تابناک/نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مفسد به دین، نظام و ملت ضربه می‌زند، گفت: کنترل فساد سخت تر از کرونا است.

آیت الله شاهچراغی: کنترل فساد سخت تر از کرونا است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقابله با فساد وظیفه همه مردم و مسئولان است، گفت: کنترل فساد سخت تر از کرونا است.

به گزارش جماران، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود : ویروس فساد بدتر و خطرناک تر از کرونا است و کشور ما دچار ۲ ویروس کرونا و فساد است با این تفاوت که آسیب کرونا را می توان با بهداشت کنترل کرد اما کنترل فساد سخت‌تر است.

 

وی با اشاره به دفاع مقدس و مجاهدت هایی بسیاری که برای استقرار نظام اسلامی کشیده شده ، گفت:چگونه ملتی که هشت سال از کشور با کمترین تجهیزات به خوبی دفاع کرد ، اکنون نمی تواند مشکلات گرانی را حل کند ،  مسوولان و نمایندگان مجلس به فکر مردم باشند تا از این وضعیت دشوار عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از کسانی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند  انتقاد کرد و گفت: برخی با نامه نگاری خودشان را به آب و آتش می زنند که باب مذاکره با شیطان بزرگ  را باز کنند اما مردم مذاکره با آمریکا را تحمل نمی کنند.

  وی افزود : برخی سران اروپا که متحد آمریکا هستند ، از آینده آمریکا خوشبین نیستند ، اما در کشور ما برخی هنوز معتقدند که توسعه و آبادانی کشور با کرنش به آمریکا ممکن است.

شاهچراغی اظهار داشت:نباید تفرقه در بین مسلمانان  ایجاد شود ، در احادیث زیادی بر مقابله با تفرقه افکن تاکید شده ، برخی از آن ها در قالب خیرخواهی وارد عمل می شوند.

خطیب جمعه سمنان میلاد امام هشتم (ع) را گرامی داشت و گفت : این امام به تقوا در تمام امور ، اخلاق اسلامی، و رفتار زیبا با مردم تاکید داشته و آن ها را برای بسیاری از مشکلات راهگشا ذکر کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار