مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 03 July 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به ولادت امام رضا علیه السلام و برپایی جشن‌های فرهنگی در سطح شهر، گفت: با هدف گرامیداشت ولادت با سعادت ایشان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در شب میلاد آن حضرت نقاط مختلف شهر قم شاهد نورافشانی آسمان خواهد بود.

وی بیان داشت: با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان‌های زیباسازی، میادین، پارک‌ها و فضای سبز و مدیریت پسماند و همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم تلاش شده است تا از طریق پخش مولودی و سرودهای مذهبی از طریق برج‌های اذان و ناوگان خودرویی در سطح شهر، به موضوع نشاط اجتماعی و گرامیداشت این عید بزرگ پرداخته شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم همچنین به برگزاری همایش دوچرخه سواران در رکاب ولایت در روز جمعه ساعت ۷ صبح اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت دهه کرامت و روز میلاد امام رضا علیه السلام علاقمندان می‌توانند به این همایش بپیوندند و مسیرهای میدان نبوت-مصلی-امام زاده سید معصوم را با دوچرخه طی نمایند.

مقیمی ادامه داد: در دهه کرامت نمایشگاه عکسی به همت انجمن عکس بسیج استان قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و اداره کل ارشاد اسلامی قم در نگارگذر شهروند صفائیه در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار