رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:به دلیل بالا رفتن آمار کرونا، ۸۰ درصد جمعیت استان در منطقه قرمز قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 03 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد کریمیان اظهار داشت : با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌های ناشی از آن، پس از شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و دره شهر، شهرستان چرداول نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و مابقی شهرستان‌ها نیز در منطقه زرد قرار دارند.

وی افزود: پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب و مکرر دست و استفاده حداکثری از ماسک سه توصیه کلیدی به همه مردم استان بخصوص گروه‌های آسیب پذیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: تعداد افراد بی علامت که ناقل بیماری هستند، افزایش یافته لذا باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداکثر دقت و هوشیاری را داشته باشیم.

کریمیان خاطرنشان کرد: همه شهروندان در رابطه با سلامت اطرافیان خود مسئول هستند. بنابراین با عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه؛ سلامت عزیزان و اطرافیان خود را به خطر می‌اندازند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: بیماری کرونا هیچ‌گونه درمانی ندارد و تنها راه این است از شیوع آن در سطح استان جلوگیری شود. مردم فهیم استان با رعایت تمام اصول پیشگیرانه؛ نه تنها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را یاری می‌کنند بلکه سلامت خود و عزیزانشان را تضمین خواهند نمود./م

برچسب ها: کرونا ، ایلام ، وضعیت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار