مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: دو هزار و ۳۱ پرونده متقاضیان تسیهلات کرونا در این استان برای صنوف حوزه‌های مختلف تکمیل شده است.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 02 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛شکراله شیرخانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام اظهار داشت: از این تعداد پرونده دو هزار و ۱۹ پرونده تعیین تکلیف شده و در دست بررسی در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات است.

وی افزود: با توجه به اینکه مبلغ تسهیلات ۲۱۶ میلیارد تومان برای ۱۴ رسته تعیین شده است اکنون دغدغه عملکرد در سامانه نسبت به تعهد پایین است و نیازمند آسیب‌شناسی در دستگاه‌های اجرایی هستیم تا در بحث اطلاع رسانی پای کار باشند.

وی اضافه کرد: مدیران و کارشناسان دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و اهتمام ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی و جذب تسهیلات انجام دهند.

شیرخانی گفت: اکنون هشت هزار و ۹۶ نفر در لیست بیمه شده‌ها قرار دارند که بلافاصله پرونده آنها برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها اعلام شده است.

وی افزود: بیشترین تعداد معرفی شده‌ها مربوط به رانندگان حمل و نقل درون شهری است که باید حمل و نقل پایانه‌ها و تاکسیرانی شهرداری پای کار بیایند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست: نسبت به اطلاع‌رسانی به افراد واجد شرایط اقدام کنند.

وی مهدهای کودک، صنوف مختلف، مدارس غیرانتفاعی و سایر کسب و کارهای تایید شده ۱۴ رسته شغلی هم می‌توانند مشمول دریافت این تسهیلات شوند.

شیرخانی گفت: اطلاع‌رسانی از طریق صداو سیما و رسانه‌ها انجام گرفته است تا افراد هرچه سریعتر در سامانه ثبت‌نام کنند./م

وی ابراز امیدواری کرد: با جذب به موقع این تسهیلات بخشی از مشکلات واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا برطرف شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار