ایرج خدادادی مقابله با تحریم‌ها را فرآیندی نیازمند رونق‌دهی به تولید داخل دانست و بررسی تمام آسیب‌ها و آفت‌ها را برای جلوگیری از به خطر افتادن تولید داخلی به ویژه از طریق قاچاق کالا را بااهمیت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 01 July 2020
مانور مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور در همدان برگزار شد.

به گزارش فارس، مانور مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروز تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اهمیت برگزاری این مانور با وجود ممنوعیت برگزاری جلسات کرونایی اظهار کرد: جلسات مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور در سطح استانی و ادارات برگزار می‌شود.

 ایرج خدادادی افزود: حضور نهاد‌های متولی نشاندهنده این است که مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور بدون همکاری و همیاری همه نهاد‌ها میسر نیست و باید دست در دست هم مشکلات جامعه رفع شود.

وی مقابله با تحریم‌ها را فرآیندی نیازمند رونق‌دهی به تولید داخل دانست و بررسی تمام آسیب‌ها و آفت‌ها را برای جلوگیری از به خطر افتادن تولید داخلی به ویژه از طریق قاچاق کالا را بااهمیت عنوان کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید بر اینکه ما مکلف به حمایت از تولید داخل از طریق مبارزه با قاچاق کالا هستیم گفت: با توجه به ذات سلامت‌محوری این کالا‌ها در کنار اهمیت موضوع اقتصاد سلامت دقت نظر بیشتر در این حوزه ضروت دارد.

وی با بیان اینکه سرچشمه‌ها و منابع اصلی قاچاق کالا باید شناسایی شود، خاطر‌نشان کرد: این اقدام اساسی در کنار افزایش آگاهی و آموزش به عوامل جزء و عرضه کنندگان خرد جلوی توزیع کالا را می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار