استاندار در دیدار با وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه ویژه به استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 30 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به اهمیت تجهیزات زیرساختی در توسعه آموزشی و توجه به وضعیت مدارس استان، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به ارتقای زیرساختی مدارس استان با توسعه سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب و استاندارد می تواند گام موثری در عدالت تجهیزاتی و سلامت زیرساخت های آموزشی استان باشد.


کلانتری با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت دانش آموزی استان در مناطق روستایی ساکن هستند، ابراز کرد: بخشی از جنبه تحقق عدالت آموزشی محور قرار دادن توسعه تجهیزاتی با نگاه به رشد متوازن در تمام مناطق است.

وی عنوان کرد: امید است با شکل گیری نگاهی ویژه شاهد استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس استان باشیم. 

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و نقش آن بر سیستم آموزشی اشاره کرد و گفت: به طور قطع  استفاده از ظرفیت های آموزشی مجازی، بکارگیری تجهیزات و ابزار اتصال به فضاهایی مانند شبکه آموزشی شاد را طلب می کند.

کلانتری تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به وضعیت معیشت و عدم توان دسترسی همگانی دانش آموزان به ویژه در روستاهای محروم استان به ابزار های مورد نیاز، نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به تحقق تجهیز این مدارس با بکارگیری ظرفیت های ممکن گام موثری در رفع مشکلات خواهد بود و دسترسی بهتر کاربران را به عنوان  یک نیاز اساسی  مهیا می کند.

استاندار گفت: بهبود و رشد فضای آموزشی مطابق با استاندارد و تامین وسایل کمک آموزشی در روستاها عامل موثری در تحقق عدالت آموزشی زیرساخت محور خواهد بود.

در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه ما توسعه و تحقق عدالت آموزشی در تمام مناطق است، عنوان کرد: تامین تجهیزات گرمایشی استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد.

محسن حاجی میرزایی افزود: در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد نگاه ما رفع نیازها و تحقق توسعه تجهیزاتی است.

وی ابراز کرد: هدفگذاری هایی با هدف رفع نیازهای زیرساختی مانند، فضاهای آموزشی استاندارد، تجهیز و توسعه ظرفیت های فناور محور اجرایی شده و اقدامات و درخواست های استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد نیز عملیاتی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار