با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار صورت گرفت
محمدحسین آریا:همیشه خدایی هست که ناظر اعمالمان است ، در بحبوحه نادیده گرفتن قضاوت نسنجیده خلق به همان نگاه خدا قوت می گیرم.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 30 June 2020








به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد "از چیتاب معاون سیاسی استاندار به همراه بخشدار کبگیان ، صبح امروز با فرهنگی بازنشسته پدر طبیعت استان در چیتاب دیدار و از وی تجلیل کرد.
احد جمالی با تشکر از زحمات محمـد حسین آریا در راستای خدمت بی مزد به طبیعت استان خاصه بخش کبگیان گفت : آقای آریا انسانی خوش برخورد ، متواضع و فوق العاده مهمان نواز است که علاوه بر کاشت صدها هزار دانه بلوط در کوههای چیتاب و خدمت در آموزش و پرورش ، در حیطه ورزش کشتی آزاد پرونده روشنی درخدمت به مردم این دیارداشته است.
وی تصریح کرد : راز موفقیت انسانهای عاشق به مسئولیت محبوبیت نزد مردم است که نشان از رضایت بالای عملکردشان نزد مردم را دارند.
جمالی خاطرنشان کرد : خیلی از زحمات آقای آریا در خدمت به کبگیان هویدا نشدند ، که قطعا به کوچک نفسی ایشان برمی گردد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان هم در این دیدار گفت : مقام تجلیل از زحمتکشان به حق عرصه طبیعت از دست ما خادمان مردم در هیئت دولت خارج است انشالله خداوند ناظرالاعمال خود بینا و داناست و هر آنچه خلق می کند به آن واقف است و اجرش را خواهد داد.
تجلیل معاون سیاسی امنیتی استاندار از رفیق بلوط استان

محمد حسین آریا بازنشسته آموزش و پرورش از قهرمانان کشتی آزاد استان در کشور که بعلت کاشت دانه بلوط در کوههای استان کهگیلویه و بویراحمد و استان تهران به پدر بلوط معروف است هم در این باره می گوید : در اقداماتم همیشه می بینم و میدانم که خدایی ناظر اعمالمان است ، پس در بحبوحه نادیده گرفتن قضاوت نسنجیده خلق به همان نگاه خدا قوت می گیرم.
وی باتشکر از بذل توجه معاون سیاسی استاندار گفت : نه آدمی هستم که از کسی تمجید و یا کسی را تخریب کنم و از بذل توجه آقای جمالی هم متشکرم ، اما باز هم می گویم که از صمیم قلب در نهایت تلاشم تا زنده ام به زنده نگه داشتن طبیعت کمک خواهم کرد زیرا این به من قدرت راه رفتن و امید نفس کشیدن می دهد و قطعا هیچکس دوست ندارد دشمن تنفسش باشد.
محمدحسین آریا 63 ساله اهل چیتاب بازنشسته آموزش و پرورش از قهرمانان کشتی آزاد کشور است که تابه حال بیش از یک میلیون دانه بلوط در کوههای چیتاب بویراحمد و دماوند تهران در دل زمین به یادگارگذاشته است.
-------------
پایان خبر:اسماعیل رسام٫.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین‌‌قابل‌رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
دوست‌دارم‌با‌اقای‌محمدحسین‌اریا‌بیشتراشناشوم،ودراین‌امرخیر‌وخدا
پسندانه‌به‌ایشان‌کمک‌کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار