کد خبر: ۸۶۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 30 June 2020

برپایی نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان با هدف بازگشت رونق به بازار

تابناک/ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو با حضور شرکت‌های برجسته کشور در اصفهان خبر داد.

علی یارمحمدیان زمان برگزاری این نمایشگاه را شانزدهم تا بیستم تیرماه اعلام کرد و گفت: بیش از ۷۵ شرکت معتبر و فعال از استان‌های اصفهان، تهران، گیلان، مازندران، البرز، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی و کردستان در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودروی اصفهان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قطعات خودروی امسال اصفهان در مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع و در قالب سه سالن نمایشگاهی برپا می‌شود، افزود: شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید قطعات خودرو، فعالان حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو، ارائه‌کنندگان خدمات آموزشی در زمینه خودرو و تعمیرات و اپلیکیشن‌های خدماتی خودرو در این نمایشگاه به ارائه توانمندی‌های خود پرداخته‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، افزایش تعداد استان‌های شرکت‌کننده و تخصصی‌تر شدن حوزه فعالیتی شرکت‌کنندگان را از جمله ویژگی‌های شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان دانست و تصریح کرد: اضافه شدن یک روز به مدت‌زمان برگزاری نمایشگاه به منظور بهره‌برداری بهینه از این رویداد و گستردگی زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان از جمله ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این رویداد نمایشگاهی با نظارت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا می‌شود و شرکت نمایشگاه اصفهان نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا شرایط لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا را فراهم آورد.

یارمحمدیان، یکی از اصلی‌ترین راهکارهای تقویت صنعت قطعه‌سازی خودرو را ایجاد روزنه‌های روشن از طریق برگزاری نمایشگاه برای بهبود وضعیت فعالان این عرصه دانست و تاکید کرد: نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در سال‌های گذشته توانسته شرایطی ایجاد کند که بهترین‌ شرکت‌های فعال در این عرصه حضور داشته باشند؛ بر همین اساس، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته به یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور تبدیل شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه قطعات خودرو از ابتدا با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده‌تر پایه‌گذاری شده و در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین نمایشگاه قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۱۶ تا ۲۰ تیرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار