گروه تروریستی جیش العدل مدعی شده است که در یک عملیات تروریستی، مجتبی میر شکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را منهدم کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 30 June 2020

نماینده مردم زاهدان در مجلس ضمن تایید وقوع انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، گفت: این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم [جیش العدل]هنگام عبور دو خودروی نیرو‌های سپاه پاسداران انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.

فداحسین مالکی درباره این حادثه تروریستی، تصریح کرد: دو بمب کنار جاده‌ای کار گذاشته شده بود که یکی از آن‌ها هنگام عبور دو خودروی حامل نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می‌شود.

وی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به شعاع زیاد موج این انفجار، افزود: به لطف خداوند این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است.

نماینده زاهدان با رد شایعه اسارت تعدادی از نیرو‌های سپاه در این حمله تروریستی گفت: این موضوع صحت ندارد.

مالکی افزود: گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرده است.

شهادت فرمانده سپاه منطقه صحت ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه حادثه بمب‌گذاری کورین تلفات جانی و مالی نداشته است، گفت: شهادت فرمانده سپاه منطقه صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، علی‌احمد موهبتی در گفت‌وگویی با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه کورین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این حادثه یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.

وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این حادثه به خاطر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای بوده است، تصریح کرد: البته یک بمب دیگر هم در همان حوالی کارگذاشته بودند که خنثی شده است.

موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

پیشتر گروه تروریستی جیش العدل مدعی شده است که در این عملیات تروریستی، مجتبی میر شکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را منهدم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار