با برگزاری نخستین همایش تاکسیران همیار آتش‌نشان؛
به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ تاکسیرانان این شهر با دریافت آموزش‌های اولیه آتش‌نشانی همیار آتش‌نشان می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 30 June 2020

 

 تاکسیرانان قزوین همیار آتش‌نشان می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و تاکسیرانان، نخستین همایش تاکسیران همیار آتش‌نشان برگزار شد.
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در این مراسم طی سخنانی گفت: طرح تاکسیرات همیار آتش‌نشان با مشارکت سازمان‌های تاکسیرانی و آتش‌نشانی اجرا شده و در قالب آن، تاکسیرانان آموزش‌هایی را برای اطفای حریق در مواقع اضطراری دریافت می‌کنند.
شیما زرآبادی‌پور افزود: در این صورت چنانچه حادثه ناگهانی محدود در سطح شهر اتفاق بیفتد، تاکسیرانان با توجه به حضور در نقاط مختلف شهر در صورت مشاهده آن با آمادگی و آموزش قبلی نسبت به اطفای حریق در همان دقایق اولیه اقدام کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: در این صورت ضمن جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه، از حجم و تعداد عملیات‌های آتش‌نشانان نیز کاسته می‌شود و آنان می‌توانند انرژی، توان و وقت خود را برای عملیات‌های بزرگتری اختصاص دهند.
زرآبادی‌پور مشکلات تاکسیرانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: می‌توان تسهیلاتی را برای ترغیب و تشویق تاکسیرانان در اختیار آن دسته از تاکسیرانانی که در این حوزه ورود می‌کنند قرار داد.
او با اشاره به سهم قابل توجه تاکسیرانی در جابه‌جایی‌های درون‌شهری بر اهمیت اموزش تاکسیرانان و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار