فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: با آتش‌زنندگان کاه‌وکلش در این شهرستان برخورد قانونی می‌شود که تاکنون چهار پرونده تشکیل و به مراجع قانونی تحویل داده شده است.
کد خبر: ۸۶۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 30 June 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدباقر کاظمی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم ارسنجان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در مراتع و اراضی کشاورزی در این شهرستان از برخورد قانونی با افرادی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش و بقایای محصولات کشاورزی و سوزاندن مراتع می‌کنند، خبر داد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ غلط آتش‌زدن بقایای محصولات کشاورزی و علوفه مراتع توسط کشاورزان شهرستان ارسنجان افزود: با همکاری اداره محیط زیست برای چهار نفر از خاطیانی که خودسرانه اقدام به آتش زدن بقایای کشاورزی کرده بودند، پرونده قضایی تشکیل و با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ارسنجان بیان داشت:کسانی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش جامانده از محصول خود کنند، ممنوعیت کشت بعدی در انتظارشان است.

سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: تاکنون پنج مورد آتش‌زدن بقای گیاهی در این شهرستان داشته‌ایم که از این تعداد چهار پرونده به مراجع قانونی ارجاع داده شده است.

حسینی در خصوص اهتمام مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برای برخورد با آتش‌زنندگان بقایای کشاورزی خبر داد و خواستار همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران در این زمینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار