مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: برداشت های غیرمجاز روستاهای بالادست جلالوند باعث عدم دسترسی روستاهای پایین دست به آب شده است.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 29 June 2020

ظرف دوهفته آینده مشکل آب شرب مجتمع امام علی حل خواهد شد/استفاده غیرمجاز آب روستاهای بالادست جلالوند مشکل ساز شده است

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران ضمن بازدید از روستای پشت تاله عثمانوند اظهار داشت: امروز به همراه محمدرشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعداد از مدیران ارشد استانی از بخش سرفیروزآباد و منطقه جلالوند جهت بررسی مشکلات روستاها بازدیدی بعمل آمد.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات آب شرب برخی روستاها بیان کرد: مجتمع امام علی واقع در منطقه جلالوند شامل ۵۴ روستا بوده که از نظر تامین آب به دلیل دارا بودن چاه عمیق مشکلی نداشته اما از نظر توزیع آب شرب مشکلاتی دارند. این مشکلات به این دلیل است که روستاهای بالادست کنتورگذاری نشده و حاضر به همکاری نیستند. برداشت های غیرمجاز این روستاها جهت استفاده باغات و دام ها و در نهایت مصرف بی رویه آب شرب باعث می شود که آب به روستاهای پایین دست نرسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه پمپاژ آب از چاه های عمیق به واسطه نیروی برق انجام می شود افزود: متاسفانه نوسانات برق در این منطقه باعث وقفه در تامین آب می شود؛ لذا پس از هر نوسان چندروز طول می کشد تا بتوانیم دوباره تامین آب را به روال قبل بازگردانیم.

کاکاوند تصریح کرد:طبق تصمیمات اتخاذ شده با همکاری بخشداری و نیروی انتظامی، کنتورگذاری مجتمع امام علی از روستای اول یک به یک آغاز خواهد شد و درصورت تحقق این امر تا دو هفته دیگر مشکلات آب شرب مجتمع امام علی حل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار