معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از غیبت برخی مدیران اجرایی به ویژه بانکی استان قزوین در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به شدت انتقاد کرد و آن را غیرقابل توجیه دانست.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 29 June 2020

 

 غیبت مدیران استان قزوین در نشست ستاد تسهیل

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، عیسی قبادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: غیبت مدیران مرتبط در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای گره گشایی از مشکلات و تحقق شعار سال، بر خلاف سیاست‌های جهش تولید است و نشان می‌دهد که این افراد دغدغه چندانی نسبت به تولید و اشتغال ندارند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اضافه کرد: هیچ بهانه‌ای از دستگاه‌های های اجرایی پذیرفته نیست و از آنجا که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک کارگروه جهادی به حساب می‌آید باید مدیران بانکی با علاقه و با عزم کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی در آن حضور یابند.

قبادی به نشانه اعتراض به غیبت برخی مدیران در این نشست، آن را ترک کرد.

نشست ستاد تسهیل با حضور عزیزاله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان و حسین زکی زاده مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی به کار خودش ادامه داد.

در ادامه رفع مشکلات پنج واحد تولیدی در حوزه صنعت مورد بررسی قرار گرفته و مدیران عامل شرکت‌های لوله و اتصالات البرز، سایپا شیشه، سرامیک البرز، خارادژ و الکتریک و الکترونیک بهینه سازان مشکلات خودشان را مطرح کردند.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی است.

با توجه به اهمیت نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مدیران بانکی دعوت شده باید در این نشست حضور یابند.
 
برچسب ها: مدیران بانکی ، نشست ، غیبت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار