رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرد: اوباما فاسد و ضریب هوشی بایدن پایین است.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 28 June 2020

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات ۲۰۲۰ در پیامی توئیتری اعلام کرد: احدی به اندازه من، «مایک پنس» معاونم یا «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید درباره به اصطلاح حمله به نیروهای ما در افغانستان از طریق روسیه که از سوی «منبع ناشناس» رسانه اخبار جعلی نیویورک تایمز گزارش شده بود، چیزی نگفته است. همه در حال تکذیب آن هستند و حملات زیادی علیه نیروهای ما صورت نگرفته است.

رئیس جمهور آمریکا در پیام دیگری اضافه کرد: هیچ فردی به اندازه دولت ترامپ نسبت به روسیه سختگیر نبوده است. با جو بایدن و اوبامای فاسد، روسیه از گرفتن قسمت‌های مهمی از اوکراین لذت می‌برد. هانتر (پسر بایدن) کجاست؟ احتمالاً این هم یکی دیگر از کارهای مزدورانه «ساختگی تایمز» مثل دسیسه شکست‌خورده روسی شأن باشد. «منبع» آن‌ها کیست؟

وی در توئیت دیگری اضافه کرد: برد بزرگی در انتخابات بدست خواهیم آورد. هیچ کسی خواستار آن نیست که فردی با ضریب هوشی پایین مسئولیت کشورمان را در دست بگیرد و جو بایدن خوابالود قطعاً فردی با ضریب هوشی پایین است.

گفتنی است روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز پیشتر مدعی شده بود که مقامات نهادهای اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که واحد «اطلاعات ارتش روسیه» بطور محرمانه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان پول می‌دهد تا اقدام به کشتن نیروهای ائتلاف از جمله نظامیان آمریکایی در افغانستان کنند.

در مقابل، سفارت روسیه در واشنگتن با رد این اتهامات، در پیامی توئیتری نوشته بود: اتهامات بی اساس مطرح شده از سوی نیویورک تایمز درباره اینکه مسکو مغز متفکر کشتار نظامیان آمریکایی در افغانستان است، منجر به این می‌شود که کارکنان سفارت خانه‌های روسیه در واشنگتن و لندن مورد تهدیدهای مستقیم قرار بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار