شهرستان های ۸ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۸ روز میزبان کاروان زیر سایه خورشید《حامل پرچم امام رضا(ع)》هستند.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 28 June 2020



کاروان زیر سایه خورشید《حامل پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع) که با حمایت ویژه استاندار وارد استان شدند، از وی تقدیر و تشکر کردند.
شهرستان های ۸ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۸ روز میزبان کاروان زیر سایه خورشید《حامل پرچم امام رضا(ع)》هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای این کاروان امروز در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا حضور پیدا کرده و از استاندار استان به دلیل همکاری و هماهنگی با شهرداری ها و فرمانداری های ۸ گانه استان جهت حضور این کاروان در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کردند.

حسین کلانتری در این دیدار با بیان اینکه مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه ها و در راستای اهداف انقلاب و نظام همواره در خط مقدم جبهه حق علیه باطل بودند، اظهار داشت: جهان و به تبع آن کشور ایران مدت ها است که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند و امید است با عنایت آقا امام رضا (ع) هرچه زودتر این ویروس منحوس برچیده شود.
وی بیان کرد: مایه خرسندی است که امروز استان کهگیلویه و بویراحمد به پرچم امام رضا متبرک می شود.
کلانتری گفت: حرکت این کاروان و انتقال پرچم حرم امام رئوف در کشور و به ویژه در استان ما تجلی دوباره مهربانی های امام هشتم است.
استاندار با اشاره به اینکه مردم استان ارادت قلبی ویژه ای به ائمه اطهار به ویژه حضرت ثامن الائمه ( ع ) دارند ،گفت: حضور خدام و پرچم مقدس حضرت امام رضا (ع) برای استان متبرک و میمون خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد از کاروان خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و دست اندرکاران این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی تقدیر کرد.
گفتنی است در این نشست خادمان آستان قدس رضوی نشان خادمی امام رضا(ع)  را به استاندار و معاونان وی اهدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار