کد خبر: ۸۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸ 28 June 2020
 

تابناک/رییس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به نیازمندان در طرح کمک مومنانه شهرستان جیرفت خبر داد.

کمک ۱۵۰ میلیون تومانی سازمان تبلیغات اسلامی به نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام حسین محمدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: در طرح کمک مومنانه و رزمایش مواسات، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ۱۵۰ میلیون تومان به نیازمندان شهرستان کمک کرده است.

او اهداف از اجرای این طرح را حمایت از نیازمندان و مشاغل آزادی که به واسطه بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شده اند، عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه امروز و با توجه به شرایط موجود همه باید به فکر مردم آسیب دیده باشند، افزود: در این طرح با هماهنگی‌های انجام شده، روحانیون مستقر و برخی موسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی شهرستان جیرفت از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در بین اقشار مختلف مردم کرده اند.

او با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام خوراکی مورد نیاز و کمک‌های نقدی است، بیان کرد: در این رزمایش مساجد و هیئت‌های مذهبی هم با دوخت و توزیع ماسک و محلول‌های ضدعفونی، کمک بسیار بزرگی را در ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه انجام دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: با کمک خیران و تا زمان برگشت شرایط به حالت عادی، این کمک‌ها ادامه دارد.

او با اشاره به حضور جهادی طلاب و روحانیون و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در حادثه سیل شهرستان رودبار جنوب، تصریح کرد: در این حادثه نیز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت، بالغ بر۸۰ میلیون تومان به نیازمندان منطقه کمک کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار