استاندار آذربایجان غربی؛
استاندار آذربایجان غربی ذر بازدید از ورزشگاه تختی ارومیه قول مساعد برای کمک مالی با هدف تجهیز و بازسازی این ورزشگاه را داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 27 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهریاری در بازدید از آکادمی والیبال یدالله کارگر پیشه و ورزشگاه تختی ارومیه از نزدیک با روند احداث و بازسازی و تجهیز این مجموعه ها آشنا شد.

وی با اشاره به جایگاه مهم والیبال در ارومیه و ضرورت توسعه زیرساخت های پرورش استعدادهای این رشته ورزشی، آکادمی والیبال را ظرفیتی منحصر بفرد برای توسعه این رشته پرطرفدار دانست.

شهریاری گفت: از تکمیل و بهره برداری این مجموعه مهم در راستای پرورش استعدادهای ورزشی حمایت می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به این که ورزشگاه تختی در مرکز شهر ارومیه جانمایی شده، افزود: وجود چنین ظرفیت‌هایی در مرکز شهر نیازمند توجه بیشتر است. از این رو اقدامات لازم برای تجهیز و بازسازی این مجموعه به ویژه زمین چمن باید صورت گیرد.

شهریاری با اشاره به نصب نورافکن، افزایش سکوها و بازسازی زمین چمن دستورات لازم برای پیگیری مباحث مالی را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر کرد.

 وی همچنین در جمع مدیران تیم فوتبال نود ارومیه با اشاره به توانمندیهای این تیم در لیگ دسته یک و علاقمندان پرشوری که دارد عنوان کرد: همانطور که از روز نخست شروع بکار این تیم، از آن حمایت کردیم در صورت صعود به لیگ برتر نیز این حمایت ها تداوم ویژه تری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار