سرپرست وزارت صمت در قزوین ؛
سرپرست وزارت صمت گفت: اولین گام در تولید چادر مشکی کشور برداشته شده است و به مرور از وابستگی به واردات چادر مشکی رها می‌شویم.
کد خبر: ۸۶۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 27 June 2020
 

 علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان،تولید با شتاب ادامه دارد

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی کاسپین گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کشور غیرفعال است که باید در سال جهش تولید برای فعالسازی آن‌ها تلاش کرد.
مدرس خیابانی افزود : در استان قزوین نیز حدود ۵۰ واحد غیرفعال و راکد در شهرک‌های صنعتی داریم که باید در سال جاری با همت مسئولان و مدیران استان برای بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید اقدام کرد.
وی گفت : البته باید بپذیرم که فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد، کار بسیار سختی است، چون وضعیت پیرامونی کشور به گونه‌ای است که هم باید وضع موجود را حفظ کنیم و هم در روند تولید ارتقا داشته باشیم.
مدرس خیابانی افزود : خوشبختانه در سال جهش تولید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته هم روند تولید با شتاب ادامه دارد و هم طرح‌های صنعتی یکی یکی به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت : علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان در بسیاری از واحد‌های تولیدی کشور تولید به روال خود جریان دارد و هم برای اشتغالزایی و استفاده از نیرو‌های انسانی منطقه و هم صادرات تلاش می‌شود.
مدرس خیابانی افزود :  باید وزارت صنعت از مجموعه واحد‌های تولیدی که در تامین مواد اولیه و تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود مشکل دارند حمایت لازم را داشته باشد تا شاهد بهره برداری و تکمیل از آن‌ها باشیم.
وی با اشاره به بازدید خود از یک واحد تولیدی ریسندگی در قزوین، گفت: با افتتاح خط تولید نخ پارچه چادری در کارخانه تولیدی دسترنج رضا بافت، خوشبختانه اولین گام در تولید چادر مشکی کشور که متاسفانه وابستگی خیلی زیادی در این زمینه داریم، برداشته شد و آرام آرام به سمتی حرکت می‌کنیم که از وابستگی به واردات چادر مشکی هم رها شویم.
منبع : صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار