نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:مردم و مسئولان ایران اسلامی باید بدانند که‌دشمنان هرگز به فکر حل مشکلات نیستند.
کد خبر: ۸۶۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 26 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه مردم و مسئولان باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در مسیر توسعه کشور گام بردارند افزود: مبارزه با استکبار جهانی آرمان ملت و انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند این ملت را از ادامه راه خود ناامید کند یادآورشد:
آمریکای جنایتکار و متحدانش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند اما ملت فهیم ایران اسلامی هیچگاه فریب دشمنان را نمی خورندو بعد از این هم با هوشیاری و زمان‌شناسی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ۲۵ کشور از مجموع کشورهای عضو آژانس انرژی اتمی بر علیه جمهوری ایران رای دادند گفت: کشور ما با وجود دشمنی‌ها،  با اقتدار مسیر خود را طی می کند.
وی افزود: هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی، آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف درون دستگاهی این نهاد و تدوین یک برنامه کامل برای ادامه مسیر است.
وی با بیان اینکه سلامت در درون دستگاه قضایی، پیشگیری از وقوع جرم، نظارت بر امور و سرعت عمل چهار اصلی اساسی است که باید در دستگاه قضایی کشور عملیاتی شود اظهار داشت: توسعه و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه در گروی برخورداری از دستگاه قضایی قدرتمند است، بنابراین کارکنان قوه قضائیه در نقاط مختلف کشور باید اول به حساسیت شغل خود واقف شوند و سپس در راستای تامین امنیت و آرامش مردم گام های اساسی بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی، کادرسازی حکیمانه، بهره‌گیری از نیروهای کارآمد، بااخلاص، ولایی و انقلابی و برگزاری نشست‌های تخصصی قضات در راستای تبادل نظر در صدور آرای پرونده‌های حساس، ارتقای سطح علمی و معرفتی را از دیگر عوامل اقتدار و صلابت دستگاه قضایی برشمردکه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شهید بهشتی معمار بزرگ قوه قضاییه جمهوری اسلامی است یادآورشد: این شهید بزرگوار مدیری با تقوا، با تدبر و تفکر و نمونه‌ای از مدیریت کارآمد در نظام جمهوری اسلامی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار