کد خبر: ۸۶۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 26 June 2020

فرماندار ماسال: با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت کالا به شدت برخورد می شود

تابناک/فرماندار ماسال گفت : گردشگر پذیر بودن یک شهر نباید دلیل افزایش قیمت خودسرانه واحدهای صنفی باشد و با هر گونه افزایش قیمت کالاها و خدمات در این رابطه برخورد می شود.

وحید پور حضرت امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تاکید بر لزوم بازرسی مستمر از صنوف،  افزود: بررسی های به عمل آمده از برخی صنوف نشان دهنده سوء استفاده آنها از موضوع گردشگری بودن شهرستان است و در این راستا با تشکیل واحدهای بازرسی؛ گشت های مشترک جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم افزایش یابد.
وی به سوء استفاد برخی از صنوف در عدم بازرسی مستمر اشاره کرد و افزود : افزایش قیمت در برخی از اجناس اعم از گوشت، مرغ ومیوه در این شهرستان نسبت به شهرهای همجوار بسیار مشهود است .
پورحضرت بر رعایت درج قیمت کالا توسط تمامی صنوف تاکید کرد و از مردم خواست : به پویش "کالای بدون درج قیمت نخریم" بپیوندند.
وی با اشاره به افزایش قیمت در گوشت ومرغ تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان ماسال تأمین کننده هفت درصد گوشت قرمز دام استان است، این افزایش قیمت توجیه اقتصادی ندارد.
وی در ادامه گفت : نرخ مرغ در کشور روند صعودی داشته و وزارت جهاد کشاورزی در قیمت گذاری به صورت تخصصی عمل خواهد کرد.
فرماندار شهرستان ماسال افزود : با توجه افزایش قیمت در گوشت، نیاز عمومی مصرف کننده به سوی مصرف مرغ سوق پیدا کرده که جا دارد کمیسیون نظارت دراین زمینه تمهیدات لازم را صورت دهد.
وی خواستار رفع مشکل کمبود اقلام بهداشتی و محافظتی در داروخانه مرکزی شهر شد و اظهارداشت : سازمان غذا و دارو و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تهیه اقلام بهداشتی و محافظتی را در دستور کار خود قرار دهند.
شهرستان ماسال با ۵۳ هزارنفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و دارای ۱۴ اتحادیه و ۲۵۰۰ واحد صنفی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار