کد خبر: ۸۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 25 June 2020
به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر حوزه مقاومت حضرت رقیه (س) لشت نشا به دختران زائر آستان مقدس سید جلال الدین آستانه اشرفیه گل اهدا کرد.
 

 

تابناک/«یاسمین مطهری» با تبریک دهه کرامت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت روز دختر و گرامیداشت این دهه خبر داد و اظهارکرد: پایگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) و پایگاه حضرت معصومه(س) طی هماهنگی حوزه حضرت رقیه(س) لشت نشا با تولیت آستان سید جلال الدین اشرف، به دختران زائر این مرقد مطهر گل اهدا کردند.
 

مسئول فرهنگی حوزه مقاومت حضرت رقیه(س)لشت نشا هدف از اجرای این طرح را ترویج حجاب و برقراری الفت و دوستی بین بانوان عنوان کرد و گفت: از نظر اعتقادات نمی توان بین زنان محجبه و کسانی که مقداری حجابشان کم است فرقی گذاشت چرا که همان دختران و زنان نیز در ارادتمندی و توسل به ائمه(ع)از خود خلوص نشان می دهند.
 

وی با اشاره به اینکه با روی خوش و زبان مهربان می توان امر به معروف را ترویج کرد، افزود: با اهدای این گل ها و تقدیم پیکسل عکس سردار سلیمانی، ذوق و خوشحالی بین کوچک و بزرگ این بانوان زائر جلوه ای معنوی داشت و ارزش و توجه به دختران را که سفارش پیامبر اسلام و ائمه معصومین است را به دیگر زائران یادآور شویم.



مطهری تصریح کرد: جوان های ما ذاتا دوستدار اهل بیت هستند و فقط کافیست با دل آنها راه بیاییم و با کلامی نرم آنها را سیره و روش زندگی ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم.



وی با بیان اینکه با تقدیم این شاخه های گل بیشتر دختران ذوق می کردند و به زبان می آوردند که حضرت معصومه(س) چقدر ما را دوست داشت که امروز به زیارت برادرشان، سید جلالدین اشرف آمدیم، تصریح کرد: این دختران این شاخه های گل را هدیه ای از طرف حضرت فاطمه معصومه(س) می دانستند که نگاه ویژه ای به آنان شده است.



مطهری در ادامه همچنین به فعالیت های این پایگاه در ایام اوج کرونا در گیلان اشاره کرد و افزود: تولید ماسک، دوخت لباس پزشکی(گان)، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه را با مشارکت بانوان بسیجی انجام دادیم و در ایام ماه مبارک رمضان نیز به نیازمندان اطعام و کمک های مردمی توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار