کد خبر: ۸۶۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 25 June 2020

 

 
 
     
 
تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از تاریخ 4 تا 6 تیر ماه 99 در محوطه جلوی مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) اجرا می شود.
تابناک/تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از تاریخ 4 تا 6 تیر ماه 99 از ساعت 17 تا 20 در محوطه جلوی مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این نمایش کاری از گروه تئاتر مارلیک رشت است که با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اجرا می شود.
 
خلاصه داستان نمایش زیر پوست شهر: امروزه موضوع مواد مخدر به یک بیماری قابل دیدن تبدیل شده که صحبت دربارش نیازی به هیچ مقدمه چینی نداره و نمونه هایش راحت توی اجتماع و بعضی از خانواده ها میشه دید ... اصل فکرشو نمیتونی بکنی که مواد مخدر لعنتی زیر پوست شهر ، برای خود ش اونقدر موذیانه جا باز کرده که هر زمانی هر کسی اراده کنه برای پیدا کردنش اصلا به دردسر نمیفته...

تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر»

زنها هم قربانی این جریان ویرانگر هستن ... تصویر تلخیه که زن باشی اما خماری ، زنانگی کردن رو از یادت ببره... وقتی به جای مهر و ناز زنانه ، صدایی خشدار پیدا کنی و تو لابلای شادی های زنانه دیگران ، چشمات جز دود سفید چیزی رو دنبال نکنه ... زن ها همیشه برای تحمل درد نیروی زیادتری دارن ، اما اعتیاد زنها را هم از پا انداخته.

نمایش زیر پوست شهر، با نگاهی سازنده از نگاه یک خبرنگار دختر یه زندگی زنانی میپردازد که دچار اعتیاد شده اند و هر کدام مشکلاتی را برای خود داشته و دارند ، در نهایت با نشان دادن راه حل این مشکل که رفتن به کمپ ترک اعتیاد است به همه زنان برای داشتن یک زندگی بهتر امیدوار میکند و... .

نازنین صابر، آرزو طاهری فر، شکیلا محسنی و آریانا عفت طلب در این تئاتر خیابانی به ایفای نقش می پردازند. همچنین طاهره فداکار (طراح لباس)، آیدا اسودی (منشی صحنه) ، هومن میرمعنوی (طراح فضا)، آقای سپاس خانی (آکسسوار و دکور)، مصطفی رهبری (مدیر صحنه) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر»

کانون تئاتر خیابانی ایران با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور،  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار نه به اعتیاد، طرح اجرای نمایش خیابانی را در تهران و چند شهر از استانهای کشور به اجرا در می آورد که در این طرح کشوری نمایش های «زیر پوست شهر» به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از رشت و «اعترافات یک معتاد» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه در این دو شهر برای مردم گیلان به اجرا در می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار