معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در تولید و نشر محتوای دفاع از عملکرد همه دستگاه ها باید دغدغه مند باشند بروجود استراتژی مشخص و مناسب در ارتباط بین شورای اطلاع رسانی کشور و استان ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 25 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛محمدابراهیم الهی تبار در نشست ویدئو کنفرانسی شوراهای اطلاع رسانی استانها با معاون سیاسی وزیر کشور و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: هنوز ارتباط معناداری بین شورای اطلاع رسانی مرکزی و شورای اطلاع رسانی استانها دیده نمی شود.

وی تاکید کرد: مشارکت همه دستگاه ها به صورت دغدغه مندانه در تولید و نشر محتوا و دفاع از عملکرد دولت نیاز شوراهای اطلاع رسانی است.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر ضرورت توانمندی دبیرخانه های شورای اطلاع رسانی از تخصیص نیافتن اعتبارات به أین بخش انتقاد کرد.

وی ادامه داد: علیرغم تصمیم دولت به تخصیص اعتبار برای اطلاع رسانی عملکرد در زلزله سازمان برنامه و بودجه به آن توجهی نکرد و گویا این سازمان اعتقادی به اهمیت اطلاع رسانی ندارد.

الهی تبار گفت: دولت در زلزله کرمانشاه بسیار کار کرد و ۱۱هزار میلیارد تومان اعتبار به ان اختصاص داد اما در فضای رسانه ای نه تنها شایسته به آن پرداخته نشده بلکه حتی صدا و سیما نیز در پرداخت به اخبار آن نیاز به پایش و مراقبت داشت.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه رسانه ها نیازمند حمایت هستند، افزود: علیرغم ضرورت مقابله با موج روانی و تبلیغاتی رسانه های خارجی، فضای مجازی را در اختیار دیگران قرار داده ایم و بعضا با فعالان نیز برخوردهایی صورت می گیرد و اخیراهم بحث بسته شدن اینستاگرام شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار