کد خبر: ۸۶۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 23 June 2020
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست درگذشت البرز زارعی همیار محیط زیست را تسلیت گفت و تصریح کرد: البرز زارعی از ۸۰ میلیون نفر محیط‌بانانی است که برای حفظ و حراست زاگرس (این قلب تپنده کشور) جان داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست،  عیسی کلانتری در پیامی ضمن تسلیت به خانواده داغدیده همیار محیط زیست البرز زارعی آمده است: خبر درگذشت جانسوز این همیار گرانقدر در استان کهگیلویه و بویراحمد، هر چند بسیار تلخ و اندوهناک است، لیکن گواه صادق بر حقانیت رشادت، برومندی و سبز اندیشی مردمان این مرز و بوم بوده است و به طور یقین ما سبزاندیشان و حافظان محیط زیست را در اندوهی عمیق فرو برده است.
وی افزود: لذا، ضمن همدردی، با نهایت تأسف و تأثر، این حادثه جانکاه را به آن خانواده و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای آن همیار مجاهد آمرزش و علو درجات و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
البرز زارعی کوهسرک ۳۸ساله که در جریان مهار و اطفای آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل، در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شد و عصر روز جمعه ۳۰خرداد ماه جان باخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار