نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: بصیرت لازمه کار در حوزه تبلیغ است.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 23 June 2020

 

 

 به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: ان‌شاءالله در این مسئولیت تلاش کنید تا ضمن روی آوردن به تبلیغ تخصصی، مبلغان عمومی را نیز مورد توجه قرار دهید و کار عمومی و تخصصی را در کنار یکدیگر دنبال کنید.

 

وی تصریح کرد: در عرصه‌های تبلیغ می‌باید سراغ شیوه‌هایی برویم که همانند شیوه‌های تبلیغی شهید مطهری، عقل را تسلیم و دل را آرام کند و همین امر سبب می‌شود تا کارمان مؤثر واقع شود.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تقوا یکی از جدی‌ترین مسائل دینی محسوب می‌شود، به طوری که همه عبادت‌ها برای رسیدن به تقواست و سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کند تا مبلغ متقی پرورش داده و مساجد را به آنها بسپارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بصیرت را لازمه کار در حوزه تبلیغی عنوان کرد و گفت: مبلغان می‌باید در بزنگاه های دینی حساسیت جدی نشان دهند و بصیرت‌افزایی از جمله مقولاتی است که اگر ضعیف باشد، همه چیز به ضعف کشیده می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رفتن به محله‌ها و درگیر شدن با زندگی مردم کار درست و در راستای سیره و سنت رسول گرامی اسلام(ص) است و اثرگذاری بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تبلیغی دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار