فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در شرایط اقتصادی امروز مردم خواستار برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضا با اخلالگران بازار، محتکران و گران فروشان هستند.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 23 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: اقدامات شجاعانه دادگستری ایلام در خصوص پیشگیری از وقوع جرائم، مبارزه با فساد و مطالبه گری در خصوص حقوق مردم قابل ستایش است و مجموعه سپاه و بسیج آماده هرنوع همکاری در این زمینه است.

وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز مردم خواستار برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضا با اخلالگران بازار، محتکران و گران فروشان هستند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با ارائه گزارشی از اقدامات قضایی در استان گفت: در حوزه پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی از قبیل خودکشی، طلاق، توهین، ضرب و جرح و… کارهای خوبی انجام شده و در این موارد کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

علی دهقانی اضافه کرد: سپاه با خلوص نیت و روحیه جهادی گام‌های مهمی را برای خدمت رسانی به مردم برداشته است و تلاش ما هم در دستگاه قضا این است که به مردم نزدیک شویم و خواسته‌های آنان را برآورده کنیم.

وی گفت: در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و با هر کس در هر مقام و جایگاهی که لازم باشد برخورد می‌کنیم و از سازمان اطلاعات سپاه که همواره در این زمینه پیش قدم بوده، حمایت ویژه می‌کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار