زنوزی بهتر است درباره تیم خودش حرف بزند
مدافع میانی سرخپوشان که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود درباره مسائل مختلف حول این باشگاه و همچنین خودش به توضیح پرداخت.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 22 June 2020

حضور غیرمنتظره شجاع خلیل زاده در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی باعث شد تا او بعد از خروج برابر خبرنگاران حضور یافته و به توضیح درباره دعوتش به این کمیته بپردازد. خلیل زاده همچنین درباره شروع دوباره مسابقات و اظهارات زنوزی و دعوت به تیم ملی هم حرف زد که در ادامه می‌خوانید.

خلیل زاده درباره شروع دوباره مسابقات گفت: اول از فدراسیون بابت شروع مسابقات تشکر می کنیم. فوتبال کار و رشته ماست و امیدوارم هر چه زودتر بازی ها شروع شود. عشق ما فوتبال است و انشاالله بتوانیم با بازی های خوب امسال هم قهرمان شویم.

مدافع سرخپوشان درباره دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال نیز گفت: کار شخصی بود و درباره هر چیزی که نباید توضیح بدهم.

خلیل زاده در واکنش به اینکه چرا در کمیته انضباطزی حضور یافته گفت: چه اشکالی دارد مگر حضور در کمیته انضباطی؟ پرونده‌ای نداشتم و هفته ای دو سه بار می آیم. سر می زنیم و دلمان تنگ می شود. یک پرونده ای قبلا بوده و آمدیم صحبت کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا فصل آینده در این تیم خواهد ماند گفت: فعلا که اینجا هستیم. انشاالله فصل با قهرمانی تمام شود و صحبت می کنم. بابا پیشنهاد نداریم و همه دروغ است و اینجا قرارداد دارم و فصل تمام شود و بعد صحبت می کنم.

خلیل زاده درباره اینکه زنوزی اعلام کرده فدراسیون و ... دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود گفت: هر کس نظر شخصی خودش را می دهد اما بهتر است هر کس درباره تیم خودش حرف بزند. مگر ما درباره تیم های دیگر حرف می زنیم. پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و ما برای قهرمانی می جنگیم.

مدافع سرخپوشان درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته تیمش مقابل شهرخودرو نیز گفت: بازی خوبی بود و شهر خودرو تیم خوبی است و ما آماده شدیم برای بازی با پیکان و انشالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. بازی حساسی داریم و نباید خودمان را قهرمان بدانیم و همه بازی ها را باید جدی گرفت.

خلیل زاده درباره اینکه صحبت های زیادی درباره دعوتش به تیم ملی مطرح شده گفت: چهار سال است که اسم من مطرح است اما مگر به تیم ملی رفته ام؟ نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می گذاریم.شاید یک نفر از من خوشش نیاید و شاید شما هم از قیافه من خوش تان نیاید. شاید از سبک بازی من خوشش نیاید و من امیدوارم تیم ملی موفق باشد و به جام جهانی صعود کند. برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره اینکه آیا با کریم باقری درباره حضور در تیم ملی صحبتی داشته گفت: نه چنین صحبتی نداشتیم. آقا کریم تاکنون با هیچکس در اینباره حرفی نزده است. امیدوارم تیم ملی هم به جام جهانی برود تا فوتبال مان بیشتر پیشرفت کند.

خلیل زاده درباره مصدومیت انصاری و اینکه آیا نگران تمرینات پرفشار و مصدومیت از این بابت نیستند، گفت: طبیعی است و سه ماه فوتبال نبود. عصب و عضله شاید ناهماهنگ و ناآماده باشد. برای رضا آذری، مرتضی تبریزی و انصاری آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و آنها دوستان ما هستند. امیدوارم قوی باشند و محکم برگردند. ما با استقلال کری داریم اما آنها دوستان ما هستند و امیدوارم زود برگردند. ما رقیب هستیم و کری داریم اما رفاقت هم جای خودش را دارد. همیشه برای رقیب آرزوی سلامتی دارم.

مدافع پرسپولیس درباره بازی بدون تماشاگر در ادامه لیگ گفت: خیلی سخت است. خدا را شکر خبرنگاران نیستند. اما امیدوارم هواداران و رسانه ها هم بیایند و همه از فوتبال لذت ببرند.

خلیل زاده در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات در همه باشگاه ها هست اما امیدوارم همه چیز خوب شود. بازیکن وقتی قرارداد می بندد همه پولش را بگیرد و روی آن حساب می کند و امیدوارم هر چه زودتر مشکل پرداختی نیز حل شود.

 

خبر ورزشی

برچسب ها: شجاع خلیل زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار