به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ،  خواستار مساوات و عدالت برای هیئتهای ورزشی بانوان شدند و عنوان کرد :  بانوان باید جایگاه خود را بالا و والا نشان دهند و در حفظ جایگاه خود کوشا باشند و از نواب هیئتهای ورزشی بانوان بندرانزلی خواست که اقتدار داشته باشند و با مطالعه آیین نامه هیئتهای ورزشی اطلاعات خود را به روز کنند  و جایگاه خود را در هیئت بدانند . 

وی بهره مندی نایب رئیسان هیئتها از توان ، تخصص و تعهد و اشراف به قوانین و آیین نامه ها را از دیگر نیازهای یک ساختار هدفمند دانست و یا د آور شد : اگر شما بانوان مستعد ومسوولیت پذیرقوانین مربوط به هیئت را ندانیدبه خوبی واکاوی نکنید ،بی گمان نمی توانید از حق خودتان دفاع کنید.

سهیلا یاورمسرور گفت : به جای انتقاد کردن به دنبال ارائه راهکار برای پیشبرد امور و اجرایی کردن برنامه هایمان باشیم  . همچنین از نواب هیئتها خواست که فعالیت بانوان را در حوزه ورزش همگانی افزایش دهند و با تلاش خود بانوان را به ورزشهای ساحلی همچون فوتبال ، والیبال و ... سوق دهند . 

حمیدرضا قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی گفت : 40 درصد ورزشکاران سازمان یافته بندرانزلی را بانوان تشکیل می دهند .

 

وی نازنین ملایی ورزشکار رشته قایقرانی روئینگ را یکی از امیدهای شهرستان برای کسب سهمیه المپیک عنوان کردند .

همچنین در این نشست فخرالسادات خاکپور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی ،  خواستار حمایت و توجه بیشتر به ورزش بانوان شهرستان شد و اظهار امیدواری کرد که با مصوب شدن معاونت  ورزش بانوان روزهای خوبی پیش روی بانوان باشد.