کد خبر: ۸۶۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 22 June 2020

پشت خط زن پیشین تیم ملی والیبال ایران، به تیم هراز آمل پیوست.

تیم هراز آمل در ادامه فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال، با «رضا قرا» به توافق رسید. این تیم که امسال قرار است با سرمربیگری «بهروز عطایی»، برای نخستین بار در لیگ برتر ایران به میدان برود، پیش از این بازیکنانی چون عادل غلامی، علی رمضانی، عبدالرضا علیزاده،‌ حمزه زرینی، رحمان تقی‌زاده و امین علوی را به خدمت گرفته بود.

هورسان رامسر دیگر تیم استان مازندران است که امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد. این تیم هم در روزهای اخیر فعالیت خود برای جذب بازیکنان را آغاز کرد. «فرهاد نظری‌افشار» دریافت‌کننده خوش‌نام پیشین تیم ملی والیبال ایران، نخستین بازیکن این تیم بود. نظری‌افشار که فصل گذشته در هیچ تیمی بازی نمی‌کرد، تصمیم دارد امسال با پیراهن هورسان تازه لیگ برتری شده به زمین والیبال بازگردد. مهدی رنجبر هم دیگر بازیکن باتجربه این تیم است اما دیگر بازیکنان هورسان، از بازیکنان جوان والیبال ایران هستند.

تیم شهردای جوان ارومیه هم که دیگر تیم صعود کرده به لیگ برتر بود، با نام خانه والیبال آذربایجان غربی در مسابقات شرکت خواهد کرد. این تغییر نام به دلیل ممنوعیت شرکت ۲ تیم از یک باشگاه انجام شده است. هدایت این تیم بر عهده ساسان خداپرست قرار دارد و قرار است این تیم با جمعی از بازیکنان جوان بومی، وارد لیگ برتر شود. هنوز خبری از اسامی بازیکنان این تیم منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد اسکلت اصلی خانه والیبال با بازیکنان فصل گذشته شهرداری جوان ساخته شود.

تیم پیام مشهد هم از آخرین تیم‌هایی بود که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرد. گرچه هنوز نام سرمربی و بازیکنان این تیم مشخص نیست.

۳۱ خرداد، آخرین مهلت تیم‌ها برای اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر بود. دیروز شهرام عظیمی سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون والیبال گفت که ۱۲ تیم برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. به این ترتیب تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، خاتم اردکان و شهروند اراک، تیم‌های حاضر در فصل گذشته لیگ برتر هستند که در این فصل وارد مسابقات نشده‌اند. کاله هم از حضور در لیگ برتر کنار کشید اما هراز جایگزین این تیم شد تا آمل در این فصل هم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار