کد خبر: ۸۶۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 21 June 2020

بهروزی‌فر: مگر قرار نبود چرخ سانتریفیوژها و زندگی مردم با هم بچرخد

تابناک/نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از وضعیت اقتصادی انتقاد کرد و گفت: مگر رئیس جمهور قول نداده بود که ۱۰۰ روزه مشکلات اقتصادی را حل کند تا هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم.

 خلیل بهروزی فر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به ریاست و هیات رئیسه مجلس، گفت: آنچه باید در گام دوم انقلاب و در مجلس انقلابی و مردمی دنبال کنیم، بهبود وضع موجود و ایجاد شرایط مطلوب، امنیت پایدار، رفاه، آرامش، آسایش و اقتدار برای مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی است. اما چطور و چگونه؟

نماینده مردم فومن و شفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری، قانون اساسی و آرمان‌های شهدا را منابعی برای رفع نیاز مردم و تامین خواسته‌های آنها دانست و گفت: در سال جهش تولید به ویژه در اقتصاد، فرهنگ و عدالت اجتماعی باید با مدیریت جهادی مبتنی بر نظر کارشناسی و نگرش منطقی و نگاه به داخل پیش برویم. نه با نگرش غیرمنطقی، مدیریت سلیقه‌ای و نگاه به بیرون.

وی افزود: آنچه ما را در راهبردها و قانونگذاری تاثیرگذار می‌کند، استفاده از ظرفیت‌های قانونی با نگاه جامع به صورت تکنیکال و تاکتیکال و مطابق با استانداردها خواهد بود.

وی خطاب به حاکمیت آمریکا و اسرائیل گفت: از تذکر سرمایه داری با شعار جعلی لیبرالیسم و حقوق بشر بر مبنای تنازع بقا با هدف سودپرستی و انحصار طلبی، سوداگری و نژادپرستی دست کشیده و به تذکر الهی و توحیدی با شعار اصیل وحدت و برادری به دنبال صلح و امنیت پایدار در منطقه و جهان باشند و از ایجاد تفرقه و جنگ در بین ملت‌های مسلمان و دخالت در امور کشورها و دولت‌ها خصوصا سوریه، عراق و یمن اجتناب کرده و سرنوشت آنها را به مردم کشورهایشان واگذار کنند.

بهروزی فر در پایان نطق خود خطاب به رئیس جمهور گفت: علت گرانی‌ها چیست؟ مگر شما قول نداده بودید که ۱۰۰ روزه مشکلات اقتصادی مردم را حل کنید و ثبات را به اقتصاد کشور برگردانید و هم چرخ سانتریفیوژها را بچرخانید و هم چرخ زندگی مردم را، از مردم بپرسید که در چه حالی به سر می‌برند. وعده اشتغال جوانان چه شد؟ چرا در حکمرانی بی نظمی حاکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار