کد خبر: ۸۶۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 21 June 2020

سرمربی کروات تیم ملی ایران بامداد امروز در حالی به ایران بازگشت که هیچ‌یک از مقامات فدراسیون فوتبال برای استقبال از او در فرودگاه حضور نیافتند.


به گزارش "ورزش سه"، درنهایت پس از کش‌وقوس فراوان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بامداد امروز (یکشنبه) پس از 102 روز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد تا به تمام حرف‌وحدیث‌های مطرح‌شده پایان دهد. اگرچه او قصد داشت زودتر از این وارد تهران شود اما هر بار محدودیت‌های پروازی ناشی از شیوع ویروس کرونا این اجازه را به او نداد.

پرواز حامل سرمربی تیم ملی همان‌طور که از قبل هم مشخص‌شده بود ساعت 4:15 بامداد امروز به زمین نشست، اما طبق گفته کارکنان فرودگاه امام پروسه تحویل بار وی بسیار طولانی شد و حدود یک ساعت و بیست دقیقه طول کشید تا دراگان اسکوچیچ از در CIP (جایگاه تشریفات) فرودگاه امام خمینی (ره) بیرون بیاید.

وی که با توجه به بیانیه‌ای که چند ساعت پیش از سوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال منتشرشده بود حق هیچ‌گونه صحبتی نداشت تنها در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنی بر پاسخ به یک سؤال گفت: «من تازه به ایران آمدم و به‌زودی در آینده پاسخگوی رسانه‌ها خواهم بود»

نکته بارز و قابل‌تأمل در ورود سرمربی تیم ملی ایران عدم حضور هیچ‌یک مقامات حاضر در فدراسیون فوتبال بود که با توجه به غیبت طولانی وی به ایران انتظارمی‌رفت لااقل یکی از این آقایان خواب را بر چشمانش حرام می‌کرد و به استقبال این مربی کروات می‌آمد. به‌هرحال آنچه در نگاه اول می‌شد از اسکوچیچ بازگو کرد اضافه‌وزن قابل‌ملاحظه‌ای است که گویا در دروان کرونا به آن دچار شده است.

درنهایت اسکوچیچ سه روز پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز اولین دیدار لیگ برتر خودش را به تهران رساند تا به‌نوعی به‌عنوان مربی‌ای که از دل لیگ انتخاب‌شده است ثابت کند رقابت‌های لیگ برتر برایش اهمیت فراوانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار