کد خبر: ۸۶۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 21 June 2020

کلنگ زنی زیرگذر شهرداری رشت در آینده نزدیک

تابناک/رییس شورای شهر رشت گفت: به زودی کلنگ زیرگذر شهرداری رشت به زمین زده می شود.

اسماعیل حاجی پور در جلسه شورای رشت از اجرای روگذر نیروی دریایی، روگذر میدان ولیعصر و زیرگذر شهرداری رشت خبر داد و گفت: این سه پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به زودی اجرایی و کلنگ این پروژه ها به زمین زده می شود.

وی در ادامه به گرامیداشت روز اصناف اشاره کرد و افزود: بازاریان رشت به خاطر کرونا آسیب زیادی دیدند.

حاجی پور با اشاره به اینکه اصناف همواره به خصوص در روزهای بحرانی به مردم خدمت کردند، افزود: باید حمایت های جدی از اصناف شهرستان رشت انجام شود.

وی در ادامه به اشتباه یک عضو شورای رشت در گفتن یک ضرب‌المثل اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما اشتباه می کنیم و باید ضمن هم پوشانی در چنین مواقعی به فکر آبروی هم باشیم.

حاجی پور تصریح کرد: پرداختن به چنین مساله بی اهمیتی بی اخلاقی است و باید بیشتر به موضوعی که این عضو شورا در مورد آن صحبت کرده بود پرداخته می شد.

رییس شورای رشت تصریح کرد: متاسفم که یک اشتباه لفظی اینقدر بزرگ شد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفافات بدی نباشیم.

در ادامه زاهد نایب رییس شورای رشت نیز با بیان اینکه اعضای شورا با رای مردم به شورا آمده اند، گفت: همه ما باید به مردم و نمایندگان هر قشر از جامعه احترام بگذاریم.

وی افزود: دغدغه مان باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد نه اینکه چه کلمه ای در چه جمله ای درست گفته نشده است.

زاهد با اشاره به قتل تلخ رومینا خاطرنشان کرد: لازم است محبت بین خانواده ها بیشتر شود. محبت والدین به دختران موجب خواهد شد که آنها فریب سودجویان را نخورند.

در ادامه جلسه بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت گفت: زنان ما باید از خدمات ۱۲۳ اطلاعات بیشتری داشته باشند تا اگر مورد اذیت و آزار هستند، سریعا به آنها خدمات رسانی شود.

وی افزود: همچنین آموزش مهارت به کودکان کار بالای ۱۶ سال موجب خواهد شد که این کودکان به طور رسمی وارد بازار کار شوند.

ذاکری تصریح کرد: به نظر می رسد کمک مالی مردم به کودکان کار موجب گسترده شدن کار کودکان در سطح شهر می شود و خانواده های کودکان کار با درآمدی که کودکان کسب می کنند بیشتر راغب خواهند شد که کودکان را برای کار روانه خیابان کنند، به همین دلیل باید کمک های مردمی را ساماندهی کنیم و توسط ارگان های دولتی و یا سازمان های مردم نهاد برای این کودکان هزینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار