کد خبر: ۸۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 20 June 2020
 
سرکرده گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان که زیر نظر مسعود بارزانی اداره می شود با صدور بیانیه ای از تمام احزاب و گروهکها درخواست کرد تا در خدمت سیاستهای دولت اقلیم کردستان و شخص مسعود بارزانی باشند.
 

گروه بین الملل _ گروه دفاعی: حسین یزدان پناه سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب آزادی کردستان (پاک) در اظهاراتی عجیب از احزاب سیاسی کردستان عراق خواست تا در خدمت سیاستهای بارزانی و حکومت اقلیم باشند.

 

حسین یزدان پناه از احزاب کردستان عراق خواست از بارزانی و حکومت اقلیم تبعیت کنند!

به گزارش بولتن نیوز، سرکرده پاک با صدور بیانیه ای خطاب به گروهکهای کرد ایرانی نیز گفت؛

 

همه باید به حکومت اقلیم کمک کنیم و در این روزهای سخت یار و یاور رهبر بارزانی باشیم!

 

یزدان پناه در ارتباط با حملات ترکیه به خاک اقلیم کردستان عراق نیز گفت؛

 

این حملات به پ.ک.ک انجام شده و کسی حق ندارد به این دلیل، رهبر بارزانی و حکومت اقلیم کردستان عراق را مواخذه کرده و زیر سوال ببرد.

 

یزدان پناه همچنین بار دیگر از سرکردگان ضد انقلاب درخواست کرد گروهکهای خود را منحل کرده و در خدمت گروه تازه تاسیس موسوم به "سپاه ملی کردستان" باشند و تمام پیشمرگان به این سپاه ملحق شوند، چرا که این سپاه ادامه دهنده راه حکومت خودخوانده جمهوری مهاباد است و ما بعنوان حزب آزادی کردستان نیز در این سپاه ادغام شده ایم و همه باید در خدمت این سپاه باشیم!

 

بعد از این سخنان یزدان پناه، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله نیز در مصاحبه ای با کردتریبونال به صراحت اعلام کرد که در کردستان ایران تنها کومله و دمکرات حضور خواهند داشت و جز این دو گروه، نام دیگری وجود دارد.

 

سرکرده کومله به این ترتیب، جواب فراخوان یزدان پناه را داد و برای این سپاه موهوم خط و نشان کشید.

 

گفته می شود، اتاق فکر تروریستهای حزب آزادی کردستان در حکومت اقلیم کردستان عراق، تصمیم گرفته اند تا دیگر گروهکهای کردی را همچون حزب آزادی کردستان به تسلط خود در آورده و همه را وادار کنند زیر پرچم حکومت اقلیم کردستان عراق خدمت کنند.

 

کاری که سالهاست حسین یزدان پناه برای خوش خدمتی به بارزانی در حال انجام آن است و همین مسئله باعث شده تا گروهکهای کردی، حزب آزادی کردستان و سرکرده این گروه را به حاشیه رانده و بایکوت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار