فرماندار ملکشاهی، گفت: 200 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به شهرستان ملکشاهی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 15 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد تاسمه گفت: سال جاری در جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام و در حال احداث پروژه مهم جدیدی نخواهیم داشت لذا توزیع اعتبارات بر اساس پروژه‌های نیمه تمام، حمایت از تولید و کشاورزی است.

وی افزود: در این راستا از محل اعتبارات استانی تملک دارایی 200 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار ملکشاهی، اظهار کرد: افتتاح فاز دوم آب شیرین کن،  تکمیل سالن دو قلو ورزشی، تکمیل بیمارستان، پروژه آبرسانی و جاده 4 خطه ملکشاهی به ایلام از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان است.

20 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل بیمارستان 22 تخته شهدای ملکشاهی

وی در ادامه از اختصاص 20 میلیارد ریال  اعتبار جهت تکمیل بیمارستان 22 تخته شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: با تزریق این مبلغ روند تکمیل این بیمارستان که از نیازها و خواسته‌های مسلم و به حق مردم است تسریع می‌یابد و مشکل نبود بیمارستان در این شهرستان مرتفع می‌شود.

تاسمه ادامه داد: در کنار بهره برداری از  ده‌ها طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی در طول چند سال گذشته  امروز شاهد کاهش چشمگیر ناهنجاری‌های اجتماعی، خشونت، بذهکاری، سرقت، خود کشی و دگر کشی هستیم این نمود بارز توسعه یافتگی است که با تلاش دولت محقق است.

محمد تاسمه تصریح کرد: یکی از مشکلات روستاهای شهرستان کمبود آب شرب در فصل گرما است، هر چند با آبرسانی سیار آب شرب لازم به مردم اهالی می‌رسد اما در جهت رفع این مشکل به صورت دراز مدت برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا و اقدام است./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار