استاندار اصفهان گفت: برای ایجاد 2 هزار و 500شغل زود بازده در شرق اصفهان و مناطق محروم مانند فریدونشهر، سمیرم و خوربیابانک توافقاتی صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 13 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان دکترعباس رضایی روز شنبه در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل بنیاد برکت و مسوولان استان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان امام و رییس بنیاد مستضعفان افزود: با بنیاد مستضعفان توافق کردیم تا زمین‌هایی برای احداث واحد مسکن محرومان و مستضعفان در اختیار ما قرار دهند.

وی تصریح کرد: همچنین توافقاتی در خصوص احداث گلخانه (با توجه به کم آبی استان) و یا مجتمع‌های دامداری برای تولید گوشت قرمز در استان با وام هشت درصد صورت گرفته است.

استاندار اصفهان اظهارداشت: با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توافق کردیم تا برای احداث بیمارستان تیران و کرون ۱۰۰ میلیارد تومان و بیمارستان محلی بویین و میاندشت ۲۰ میلیارد تومان در اختیار ما قرار دهند.

رضایی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دنبال ایجاد اشتغال، رفاه و آسایش مردم بوده و بنیاد مستضعفان بر محرومان تاکید دارد.

وی با بیان اینکه نباید بخشی نگری کنیم، خاطرنشان کرد: باید موتور استان به حرکت در بیاید، اگر نیاز به احداث مدرسه،راه، گسترش شبکه آبرسانی وجود دارد، صورت بگیرد تا علاوه بر حل مسائل اشتغال ایجاد شود.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که در ۲۴ شهرستان و ۱۰۵ شهر ساکن هستند. در این استان افزون بر ۹ هزار واحد تولیدی فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار