کد خبر: ۸۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 13 June 2020

 


5ee3bb7a3790c_2020-06-12_21-59
احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط گفت: قالیباف معمولاً ۵ صبح تا ۱۲ شب در مجلس است.

 

تابناک/احمد‌ امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط حضور یافت. خاطرنشان می‌شود این قسمت از برنامه دستخط پیش از تأیید اعتبارنامه ۲ منتخب فریدن و صومعه‌سرا در مجلس ضبط شده است. بخش‌هایی از این این گفت‌وگو را می‌خوانید.

*آقای قالیباف را چطور می‌بینید؟ برخی می گویند آقای قالیباف چهره اجرایی قوی است و در جایگاه رئیس مجلسی نمی تواند موفق باشد. در یکی دو هفته اخیر ایشان را جطور دیدید؟

در اینکه آقای قالیباف یک چهره اجرایی است شکی نیست. ولی مجلس دو کار مهم دارد که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت است. کسی که در کار اجرایی بوده قطعاً به بحث قوانین باید آشنا باشد، چون می‌خواهد آن قانون را اجرا کند. در نظارت هم معمولاً کسانی که در سطح آقای قالیباف در راس سازمان ها قرار می‌گیرند نظارت های ستادی داشته‌اند، خودشان به عنوان مدیر عالی ناظر بوده‌اند.

من فکر می کنم در این دو هفته ای که کنار ایشان می نشینم خیلی خوب توانسته مجلس را مدیریت کند.

من فکر می کنم با آن روحیه ای که جهادی است، مثلاً به ما گفت روز ۱۴ خرداد همگی باید بیایید؛ روز تعطیل. روز جمعه هفته پیش از ساعت ۵ صبح به مجلس رفته بود و همه مسئولین مجلس را خواسته بود. یکی یکی واحدها را بازدید و بررسی کرد. معمولاً ۵ صبح تا ۱۲ شب در مجلس است، همین وقت‌گذاری انرژی می خواهد. در جلسات جمع‌بندی های خوبی دارند. تا امروز ۵ - ۶ جلسه هیئت رئیسه پشت هم برگزار کرده‌ایم. جمع‌بندی هایی که می کنند خوب است. من فکر می کنم به عنوان رئیس مجلس موفق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار