ربیس هیات ووشو استان از دستور وزیر ورزش برای جابجایی آکادمی ووشو "مریم هاشمی" کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 11 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا مهدی پور، با اشاره به موقعیت مکانی نامناسب خانه ووشو کرمانشاه با نام آکادمی "مریم هاشمی"، اظهار کرد: طی سالهای گذشته اغلب زیرساخت‌های ورزشی که در سطح شهر کرمانشاه ساخته شده، مکان‌یابی مناسبی نداشته و گاها رشته ای پرمخاطب با مدال آوری زیاد در مکانی دور افتاده و پرت و رشته ای که مدال آوری چندانی ندارد در موقعیتی کاملا در دسترس احداث شده است.

وی افزود: ووشو هم از جمله رشته هایی است که در سطح جهانی مدال آوری زیادی داشته و پتانسیل های بسیاری در این رشته در استان داریم، اما متاسفانه خانه ووشو کرمانشاه در موقعیت جغرافیایی مناسبی نیست تا همه علاقمندان به این رشته به آن دسترسی پیدا کنند.

رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه افزود: این مکان در یکی از محلات خلوت شمال شهر واقع شده که علاوه بر مشکل دسترسی ورزشکاران جنوب شهر به آن، گاها مشکلاتی از لحاظ امنیت هم برای ورزشکارانمان بویژه بانوان ووشو کار بوجود می‌آید و مورد حمله سارقین قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: خلوتی این محله باعث شده تا برخی از ورزشکاران ما مورد سرقت سارقین قرار بگیرند و وسایلشان را از دست بدهند. در ماه های گذشته چندین فقره سرقت از بانوان ووشوکار را در این محله داشتیم.

مهدی پور اضافه کرد: براین اساس، چند مدت پیش مکاتبه ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و درخواست اختصاص یک مکان مناسب و درخور شان برای ووشو کرمانشاه و تغییر محل آکادمی را کردیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اخیرا وزیر ورزش با درخواست ما موافقت کرده و از معاون توسعه ورزش وزارتخانه خواسته تا به مشکل کنونی هیات ووشو استان رسیدگی کند.

رئیس هیات ووشو کرمانشاه در خصوص مکان جایگزین آکادمی ووشو کرمانشاه هم گفت: چند محل بلااستفاده در موقعیت مکانی مناسبی در نظر گرفته و پیشنهاد داده ایم تا آکادمی ووشو را به این محل انتقال دهیم.

وی یادآورشد: البته دستور جابجایی آکادمی ووشو کرمانشاه هنوز در حوزه معاونت توسعه وزارت ورزش قرار دارد و به استان ابلاغ نشده که امیدواریم هرچه سریعتر این امر انجام گیرد و بتوانیم مکانی قابل دسترس برای همه ورزشکاران این رشته داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار