تابناک کهگیلویه و بویراحمد بررسی می کند
اگر مانند آنچه که قبلا هم در مجلس اتفاق افتاده است ، موضوع بیشتر جنبه سیاسی داشته باشد و ناشی از تلاش اصولگرایان برای به اصطلاح سر جا نشاندن تاجگردون باشد ، به نظر می رسد تاجگردون راهی جز پیمودن راهی که هم ولایتی اش در مجلس ششم پیمود ندارد!
کد خبر: ۸۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 11 June 2020
تنها راه باقی مانده برای تاجگردون !
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم پس از گذشت چند هفته از آغاز به کار این نهاد قانونگذاری ، هنوز نتوانسته است خود را به عنوان نماینده تثبیت کند . چند روزی است که وی به صورت کاملا قانونی با موضوعی به نام عدم تایید اعتبارنامه مواجه است.
در حالی که نظرات متفاوتی در بیرون از هسته پیگیری موضوع مطرح می شود و عده ای عدم تایید اعتبارنامه را به موضوعات سیاسی یا قومیتی ربط می دهند یا عده ای هم موضوع را مرتبط با واقعی بودن اسناد تخلفات وی عنوان می کنند ، اما در اصل ماجرا فعلا این موضوع مشهود است که معترضان سفت و سخت پای اعتراض خود مانده اند.
در مورد تاجگردون بسیاری بر این موضوع فکر می کنند که نهایتا چه خواهد شد و یا اینکه چه باید کرد؟
در مورد تاجگردون با فرض دو وضعیت ، دو اتفاق ممکن است رخ دهد ! اگر اسناد تخلفات تاجگردون محرز باشد بی شک کمیسیون تحقیق بدون توجه به نظرات شورای نگهبان کار خود را انجام خواهد داد و کار تاجگردون سخت می شود و حتی احتمال اخراج از مجلس برایش متصور است!
اما اگر مانند آنچه که قبلا هم در مجلس اتفاق افتاده است ، موضوع بیشتر جنبه سیاسی داشته باشد و ناشی از تلاش اصولگرایان برای به اصطلاح سر جا نشاندن تاجگردون باشد ، به نظر می رسد تاجگردون راهی جز پیمودن راهی که هم ولایتی اش در مجلس ششم پیمود ندارد!
تنها راه باقی مانده برای تاجگردون !
 
آیا موحد چاره کار است؟
در دور ششم مجلس شورای اسلامی ، مرحوم نبی زاده نماینده وقت مردم گچساران با همین وضعیت تاجگردون مواجه شد که البته در آن زمان هم واضح بود که نمایندگان اصلاح طلب که اکثریت مجلس را در دست داشتند تلاش زیادی کردند که وی را از مجلس حذف کنند!
نهایتا ماجرای مرحوم نبی زاده با پادرمیانی برخی از شخصیت های مذهبی و سیاسی ختم به خیر شد و مرحوم نبی زاده توانست از واژه منتخبی به عنوان نماینده ارتقاء یابد!
برای غلام رضا تاجگردون هم گویا تنها راه باقی مانده اگر فرض را بر زهر چشم گرفتن مخالفان سیاسی اش در مجلس بگذاریم پیمودن همان مسیر مرحوم نبی زاده خواهد بود تا از این وضعیت رهایی یابد! نه برخی هوچی گری های فضای مجازی یا تهدیدات مسلحانه و استفاده از مسائل قومیتی!
در حال حاضر با در نظر گرفتن چنین فرضی به نظر می رسد چاره کار سید محمد موحد دیگر نماینده استان باشد چرا که وی اولا از به اصطلاح ریش سفیدان مجلس است و ثانیا از بزرگان مجمع نیروهای انقلاب در مجلس است که این افراد هسته قدرتمند مجلس را تشکیل داده اند . لذا به نظر می رسد فعلا و با فرض سیاسی بودن اقدام نمایندگان بر علیه تاجگردون ، تاجگردون چاره ای جز استفاده از راهکار کدخدامنشی ! متنفذین از جمله موحد نداشته باشد!
و باید گفت اگر مشکل تاجگردون واقعا سیاسی باشد راهکاری برای حل مسئله پیدا می شود . اما اگر موضوع واقعا ارتباط به تخلفات محرز باشد باید گفت ، کار تاجگردون بسیار سخت خواهد بود.
در پایان باید گفت " از هم اکنون متنفذین و سیاسیون موثر در استان و مرکز کشور از جمله ، استاندار ، دیگر نمایندگان استان یعنی مهدی روشنفکر و سید محمد موحد ، برخی سیاسیون ملی و غیره ، پیگیر وضعیت تاجگردون باشند که اگر موضوع به تخلفات و فساد ارتباطی ندارد ، هر چه سریعتر مشکل وی را همانند مرحوم نبی زاده رفع کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آه مظلوم
|
United Kingdom
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
چه خوب گفت جناب خان وقتی دوتا سیاره باهم درگیر میشن چی میشه
میگن حق با مشتری است یا اگر لوازم تحریر افسردگی بگیرن کجا میرن میرن پیش روان نویس حالا شد بحث این روزای اعتبارنامه جناب ..... گردون بازهم یاخدا
قربانی گچ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
اگر موحد کمک نکند معلوم میشود که ایشان دوست دارد این اتفاق بیفتد تا استان دست خودش باشد والا ظلم داره میشه از زمان تشکیل مجلس تا حالا بررسی کنید ببینید چه نماینده ای در زمان نماینده بودن خود به نزدیکانش سود نرسانده فقط یک مورد هم گفته بشه کافی است مگر همین قالیباف طبق انچه در مناظره ها گفته شد در زمان شهردار بودنش به خانواده و قوم و خویش نزدیکانش تا دوستانش و خودش کم سود رساند معلوم هست که این سیاسی هست من دوست دارم شفافیت مجلس واقعا عمل شود و همین نماینده های مخالف تاجگردون اخر چهار سال رزومه خودشونو واقعا انتشار بدن ببین ایا به نزدیکان خودشون چه دوست و چه قوم و چه هم جریانی سود نرساندند بابا ما چرا فکر کنیم مشکل از تاجگردون هست شاید نقدهایی بر ایشان وارد باشه اما این نقدها بر همه وارد هست و همه شون از این نوع مشکلات دارند فقط کسی نیست که پیدا شود و دست روی مشکلاتشان بزلرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار