نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه کرد اعتبارات کلان در خصوص برگزاری مراسمات روز قزوین گفت: اگر برگزاری این مراسمات با این هزینه های بالا منجر به جهانی شدن قزوین نشود اسراف شده است.
کد خبر: ۸۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 31 August 2015
به گزارش تابناک از قزوین،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب بارها از اقتصاد مقاومتی سخن گفته اند باید توجه داشت که برگزاری مراسمات این چنین در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.
وی خاطر نشان کرد: برنامه هایی که با این اعتبارات کلان برای بزرگداشت روز قزوین در نظر گرفته می شود باید بتواندموجب شناخته شدن قزوین در عرصه های بین المللی شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه های روز قزوین باید بتواند سرمایه گذاری پایدار برای شهر ایجاد کند که تا کنون نتوانسته به خوبی به اهدافی که دوستان می گویند برسد.
حجت اسلام حسینی خطاب به شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: مسئولین امر در قبال این اعتبارات باید به مردم پاسخگو باشند و بهترین راه آن این است که با ارایه گزارشی از عملکرد و نتایج این جشنواره به مردم اطمینان دهند که در مصرف اعتبارات شهر اصراف نشده است.
وی هشدار داد: برگزار کنندگان این جشنواره مراقب باشند که اعتبارات به جیب عده ای پیمانکار سودجو نرود و در انتخاب پیمانکاران دقت لازم را در نظر داشته باشند.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در قزوین بیان کرد: مسیر اصلی این گونه برنامه ها باید نهایتا به جذب گردشگر و سرمایه گذار برای استان مجر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار