کد خبر: ۸۶۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 09 June 2020
پلدختر سیل‌زده شایسته خدمات بهتری است

خرم آباد- مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: شهرستان پلدختر در سیل سال گذشته آسیب جدی دید که اکنون مردم منطقه شایسته خدمات بیشتر و بهتری هستند.

علیرضا بیرانوند روز سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پلدختر در محل فرمانداری اظهار داشت: شهرستان پلدختر به‌عنوان هویزه ثانی شهدای زیادی از جمله شهدای شاخص مانند شهید شکارچی در سطح ملی تقدیم انقلاب کرده که از افتخارات ملی، استانی و شهرستانی هستند و می‌طلبد که مسئولان به این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.
وی افزود: پلدختر تحت تاثیر سیل مخرب و ویرانگر فروردین ۹۸ دچار آسیب ها و خسارات زیادی شد که با همت و تلاش تمام مسئولان بخشی از این مشکلات رفع شد.
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: گرچه در شهرستان سیل زده پلدختر با وجود فشارهای اقتصادی در بدنه دولت، گام های موثری برداشته شده، اما مسئولان باید با علم و آگاهی، مطالعه و اشراف به موضوعات در جهت رفع مشکلات پیش روی مردم تلاش خود را در این شهرستان، با تعامل و هم افزایی مضاعف کنند.
وی به برخی مشکلات ناشی از سیل در پلدختر اشاره کرد و افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده دیواره ساحلی شهر پلدختر در حال تکمیل شدن است و مشکل راه ها و جاده های مواصلاتی نیز با تلاش، تعامل و پیگیری های مسئولان برطرف می‌شود.
 وی در این مراسم از زحمات و تلاش‌های مرتضی کاییدی، بخشدار سابق مرکزی پلدختر به ویژه در جریان سیل و برگزاری انتخابات بااهدا لوح سپاس قدردانی کرد.

 طی حکمی از سوی خادمی استاندار لرستان بابک امرایی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی پلدختر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار