منصور رضوانی‌جلال گفت: همچنین در این هفته ۲۱ طرح آب و خاک با ۶۴ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال سرمایه‌گذاری در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که برای ۲۱۵ نفر اشتغالزایی در پی دارد.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 08 June 2020
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح ۵۳ طرح کشاورزی در هفته جهادکشاورزی خبر داد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف تولیدات گیاهی، آب و خاک، آبزی‌پروری، صنایع کشاورزی و تولیدات دامی به افتتاح خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، رضوانی‌جلال اظهار کرد: شش طرح تولیدات گیاهی به ارزش ۶۳ میلیون و ۴۳۳ هزار ریال در هفته جهادکشاورزی در استان همدان افتتاح خواهد شد که برای ۲۷ نفر اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته ۲۱ طرح آب و خاک با ۶۴ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال سرمایه‌گذاری در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که برای ۲۱۵ نفر اشتغالزایی در پی دارد.

رضوانی‌جلال با اشاره به افتتاح پنج طرح تولید آبزیان در استان همدان، ادامه داد: پنج طرح تولید آبزیان با ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال سرمایه‌گذاری در استان افتتاح می‌شود که برای ۱۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: در هفته جهاد کشاورزی در استان همدان پنج طرح صنایع کشاورزی به ارزش ۱۴۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال با اشتغالزایی ۳۲ نفری به افتتاح می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، رضوانی‌جلال در پایان یادآور شد: ۱۶ طرح تولیدات دامی با سرمایه‌گذاری ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی و اشتغالزایی ۳۱ نفری به افتتاح خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار