ما فهرستی از برخی هتل‌های خاص، منحصر به فرد و غیرمعمول از سراسر جهان را گردآوری کرده ایم، پس در ادامه با ما همراه باشید.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 08 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: بدون شک برای هر گردشگری مهم است هتلی که قرار است در آن جا ساکن شود، یک سری امکانات رفاهی اولیه را داشته باشد. در کنار این مسئله، چشم انداز آن هتل هم مورد توجه قرار می‌گیرد و بسیار اهمیت دارد که محل استراحت مسافران در مکانی خوش آب و هوا با منظره‌ای زیبا مانند جنگل یا دریا و... باشد.

در این بین، بسیاری از گردشگران هم حاضرند تجربه‌های عجیب و غریبی در طول سفر خود در هتل‌های مختلف داشته باشند، هتل‌هایی که شاید شکل و مکان آن‌ها خیلی متعارف نباشد. امروزه بسیاری از گردشگران علاقه مندند در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که امکاناتی خاص دارند یا به شکلی از دیگر هتل‌ها جدا هستند.

در پرونده امروز  قصد داریم با شما به ۸ هتل عجیب و غریب جهان سفر کنیم! ما فهرستی از برخی هتل‌های خاص، منحصر به فرد و غیرمعمول از سراسر جهان را گردآوری کرده ایم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کنار ماهی‌ها بخوابید
نام هتل: دریایی مانتا
در کدام کشور: تانزانیا

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

این هتل از لوکس‌ترین هتل‌های جهان است که درجزیره پمبا در زنگبار قرار دارد و منظره منحصربه فردی از اقیانوس هند و ساحل آفریقایی را برایتان فراهم می‌کند. اتاق زیر آب وجه تمیز این هتل از سایر هتل‌های دنیاست که هر اتاق حدود ۴ متر زیر دریا قرار دارد و انواع ماهی‌ها در تمام طول روز از کنار دیوار‌های شیشه‌ای عبور و اقامت شما را هیجان انگیزتر می‌کنند. هزینه اقامت در این هتل شبی ۱۵۰۰ دلار است.

آرامش در شوره زار
نام هتل: نمکی
در کدام کشور: بولیوی

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

این هتل در سال ۱۹۹۸ فقط از نمک و در دل بزرگ‌ترین کویر نمکی جهان «سالار دویونی» ساخته شده است یعنی دیوارها، سقف ها، میزها، صندلی‌ها و دیگر قسمت‌های اتاق ها، همه از مکعب‌های نمک معدنی ساخته شده اند. این هتل بیش از ۴۴۶۰ متر مربع وسعت دارد و شامل ۳۰ اتاق و سوئیت است که هر یک از این اتاق‌ها یک حمام اختصاصی، آب گرم و سرد، یک تلفن، فضای نشستن کوچک و گرمایش دارد. این مکان همچنین محلی برای در تماس بودن مسافران هتل با طبیعت و آسودن مطلق آن هاست. اگرچه مصرف زیاد نمک برای بدن خوب نیست، اما قرار گرفتن در نزدیکی نمک همیشه به عنوان روشی با خاصیت‌های درمانی، شامل بهبود تنفس و خواب انسان در نظر گرفته می‌شود.

معلق در آسمان
نام هتل: رشته طناب جنگلی
در کدام کشور: آلمان

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

این هتل یکی از خارق العاده‌ترین مکان‌ها برای اقامت در آلمان است. آیا می‌خواهید یک شب عالی را در خارج از منزل بگذرانید؟ اگر ترس از ارتفاع ندارید پس به جایی مناسب آمده اید! به عنوان بخشی از یک تجربه ماجراجویانه در این جا، به افراد آموزش داده می‌شود به طور ایمن از درخت بالا بروند تا بتوانند به تخت خواب هایشان روی درخت‌ها برسند. با توجه به طول بالا رفتن تا تخت خواب و ارتفاع تخت روی درخت، افراد مجازند تنها یک چراغ و یک کتاب همراه خود ببرند. برای اقامت یک شب در این چادر‌های درختی باید ۳۰۰ دلار بپردازید.

یک رویای شنی
نام هتل: شنی و ماسه‌ای
در کدام کشور: انگلیس

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

فهرست عجیب و غریب‌ترین هتل‌های دنیا را با هتل شن و ماسه‌ای در ساحل Weymouth در انگلیس که اولین هتل شنی دنیاست، ادامه می‌دهیم. این هتل توسط چهار مجسمه ساز انگلیسی به وسیله هزار تن شن تنها در عرض یک هفته ساخته شده است. علاوه بر این، مجسمه‌های بزرگ و چشمگیری نیز در این هتل از شن ساخته شده اند. فضای اتاق ها، شامل تخت خواب‌ها و مبلمان‌ها نیز از شن تشکیل شده اند. هزینه اقامت در این هتل و لذت بردن از ستاره‌های ساحلی آسمان شب، برای هر تخت ۱۰ پوند است. تنها جنبه منفی این هتل نداشتن سرویس بهداشتی و حمام است!

استراحت روی کوهی مرموز در جنگل
نام هتل: کوهستان جادویی
در کدام کشور: شیلی

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

هتل‌های کوهستان جادویی شیلی یکی از عجیب‌ترین هتل‌های روی کره زمین است چرا که مسافران، زندگی درون یک آتشفشان را تجربه می‌کنند! این هتل به صورت یک آتشفشان زیبا طراحی شده و به جای گدازه، آب از آن خارج و روی دیواره سنگی و پنجره‌های هتل سرازیر می‌شود. هتل ۹ اتاق لوکس دارد که همگی با امکانات مدرن و پنجره‌های بزرگ به جنگل و حیات وحش خارج از هتل شامل توکان، ایگوانا، یوزپلنگ آمریکایی و مارمولک مشرف هستند. هزینه اقامت در این هتل، هر شبانه روز حدود ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار است.

خوابیدن در سردترین جای ممکن
نام هتل: یخی
در کدام کشور: سوئد

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

هتل یخی سوئد یکی از جاذبه‌های گردشگری سوئد است که هر ساله، هزاران نفر را از نقاط مختلف جهان به سمت سوئد می‌کشاند. ساخت هتل یخی سوئد در اکتبر هر سال آغاز می‌شود تا در فصل زمستان پذیرای گردشگران باشد. این هتل به امکانات مدرنی مجهز است که دمای هتل را ثابت نگه می‌دارند و همچنین امکان استفاده از استخر آب گرم نیز در هتل وجود دارد. در این مجموعه خارق العاده توریستی حتی کلیسایی فوق العاده زیبا از یخ با شمعدان‌های یخی و تزییناتی خیره کننده و زیبا وجود دارد که هر ساله پذیرای عروس و داماد‌هایی از سراسر جهان است که مراسم آغاز زندگی مشترک خود را در آن برگزار می‌کنند. هر ساله حدود ۵۰ هزار بازدیدکننده به این هتل می‌آیند و هزینه هر شب اقامت در آن حدود هزار دلار است.

هم اتاق شدن با زرافه‌ها
نام هتل: زرافه‌ها
در کدام کشور: کنیا

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

هتل زرافه‌ها نام هتلی است که در کشور کنیا در شرق آفریقا واقع شده است و یکی از مشهورترین، خاص‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های جهان به حساب می‌آید. همان‌طور که از نام هتل زرافه‌ها بر می‌آید، جذابیت این هتل به دلیل وجود دوستان گردن درازی است که همراه مهمانان در همین هتل زندگی می‌کنند! در همه جای این هتل زرافه‌ها آزادانه به این سو و آن سو می‌روند. ساکنان این هتل می‌توانند در ناهارخوری‌های داخلی و محیط خارجی غذا میل کنند. این هتل ۱۰ اتاق لوکس و مجهز دارد و می‌تواند از ۲۵ مهمان پذیرایی کند. میانگین قیمت اقامت در این هتل برای یک شب ۴۸۵ تا ۶۸۵ دلار است.

در کلبه شیشه‌ای اسکیمو‌ها
نام هتل: کاکسکلاتانن
در کدام کشور: فنلاند

آشنایی با خاص‌ترین، جذاب‌ترین و مشهورترین هتل‌های منحصربه فرد و غیرمعمول دنیا + تصاویر

کلبه‌های اسکیمویی شیشه‌ای این هتل، محیطی خصوصی، مناظری تماشایی و یک تجربه استثنایی در قطب را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین شما می‌توانید محیط تماشایی اطراف این هتل را به وسیله سورتمه‌هایی که با سگ‌های هاسکی یا گوزن‌های شمالی کشیده می‌شوند، بگردید. غیر از کلبه‌های اسکیمویی خاص این هتل، فرصت دیدن شفق قطبی، انگیزه‌ای عالی برای اقامت در این هتل است. این هتل همچنین یک سونای بخار بزرگ، یک کلیسای برفی و یک کافه یخی دارد. قیمت اقامت در هر کدام از کلبه‌های این هتل حدود ۲۰۰ دلار برای هر شب است.

منبع: روزنامه خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار