معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان گفت: هرگونه اختلاف مالی و قضایی مربوط به هیات مدیره و سهامداران شرکت تعاونی روستایی است که باید با قدرت مورد رسیدگی قرار گیرد و پرونده آن باید بر مدار قضایی ادامه یابد و نباید تاثیری در روند خرید گندم کشاورزان ایجاد شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 08 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،  غلامرضا ملک محمدی در جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه افزود: سیلوی گندم میلاجرد با 100 هزار تن ظرفیت از نیازهای مبرم منطقه برای ذخیره سازی محصول گندم کشاورزان است و باید در سال جهش تولید موانع برای تحقق شعار سال برطرف شود.
وی یادآورشد: اکنون هیات مدیره شرکت تعاونی روستایی در میلاجرد تعیین شده است، بنابراین خرید محصول گندم در سیلوی میلاجرد به صورت مباشرتی ذخیره می‌شود.
سعید فائض‌پور فرماندار کمیجان هم گفت : عملیات اجرایی سیلوی گندم میلاجرد با ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ چهار درصد سال ۹۶ آغاز و سال ۹۸ به بهره برداری رسید.
وی افزود: امسال یک هزار و ۲۰۰ هکتار به سطح زیرکشت گندم در میلاجرد افزوده شده که پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال گذشته خرید گندم ۴۰ درصد افزایش یابد.
فرماندار کمیجان یادآورشد: باید مشکل مدیریتی سیلو رفع شود تا در اول تیرماه که آغاز برداشت محصول گندم در منطقه است کشاورزان در تحویل گندم مشکلی نداشته باشند.
خیرمند سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان  هم با بیان اینکه مدیر عامل تعاونی مذکور مشخص شده است و دلیلی برای توقف امور اجرایی وجود ندارد گفت : وجود پرونده ی قضایی به هیچ وجه نباید وقفه ای در خرید گندم از مردم ایجاد کند و دراین جلسه همه مخالف ضرر وزیان کشاورزان دراین مورد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار