کد خبر: ۸۵۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 08 June 2020
 
  تابناک / به وسیله نیروهای خدماتی سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت فضای سبز پارک جنگلی سراوان پاکسازی و بهسازی شده است.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به منظور بهسازی محیط پارک جنگلی سراوان روز پنجشنبه پانزدهم خرداد ماه ۱۳۹۹ با جمع آوری زباله ها و پسماند ها پاکسازی شده است.

سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت این اقدام را برای ایجاد رفاه حال استفاده کنندگان و بهره جویان از پارک جنگلی سراوان انجام داده اند.

شایان گفتن است که برخی از گردشگران و کسانی که از این پارک جنگلی بهره می برند بدون در نظر داشتن اصول زیست محیطی و مقررات بهداشتی، زباله ها را در فضاهای عمومی پارک جنگلی سراوان رها کرده و علاوه بر اینکه چهره ای ناپسند و نازیبا از این پارک به وجود می آورند، زمینه های پراکنش آلودگی و بیماری را نیز گسترش داده و امکان استفاده از این محیط زیبا و دلپسند را برای دیگران دشوار می کنند.

سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت ضمن دعوت همگان به رعایت اصول زیست محیطی برای بهره گیری هر چه بهتر پارک جنگلی سراوان در جهت استفاده همگان، روز پنجشنبه پانزدهم خرداد ماه ۱۳۹۹ اقدام به جمع آوری زباله های این پارک نمود تا محیطی سالم تر و بهتر را به شهروندان و گردشگران هدیه دهد.

گفتنی اینکه زباله های جمع آوری شده به محل دفن زباله های سراوان انتقال داده شدند و محیط این پارک جنگلی از وجود پسماند ها پاک و عاری گردید.

محمدباقر بشر دانش رئیس سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت همچنین پس از اجرای عملیات پاکسازی از همه شهروندان، گردشگران و مسافران گرامی نیز خواست: تا ضمن رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی از آلوده کردن محیط زیست، به ویژه پارک ها و بوستان های موجود خودداری کرده تا دیگران هم بتوانند از این فضا ها بهره لازم را ببرند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار