کد خبر: ۸۵۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 08 June 2020

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مردم از مواهب داشتن سهام عدالت آگاهی کافی ندارند گفت: دولت باید به صورت شفاف واقعیت‌ها را در این بخش برای مردم تبیین کند.

نماینده مردم فومن: مردم از مواهب داشتن «سهام عدالت» آگاهی کافی ندارند

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، به موضوع آزادسازی سهام عدالت و اقدام برخی از دارندگان جهت فروش 30 درصد از سهام خود اشاره کرد و اظهار داشت: بحث فروش سهام عدالت یا سرمایه‌گذاری در بورس موضوعی است که هنوز برای مردم شفاف نشده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس تبیین تمام زوایای مربوط به سهام عدالت و حواشی مربوطه برای دارندگان آن در کشور را امری لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: کسانی که در مجموعه دولت و دستگاه‌های ذیربط متولی امر سهام عدالت هستند باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند. 

بهروزی‌فر با تأکید براینکه آگاهی‌های لازم در مورد سهام عدالت، آزادسازی، سرمایه‌گذاری و فروش آن باید به طور کامل به سهامداران داده شود ابراز داشت: در حال حاضر عملکردی در این مورد مشاهده نمی‌شود و لازم است دولت برای انجام این کار برنامه‌‌ریزی درستی انجام دهد.

وی شفاف‌سازی سهام عدالت برای مردم را قبل از اجرایی کردن هر اقدام و برنامه جدیدی لازم و ضروری تلقی کرد و اظهار داشت: دولت وظیفه و تکلیف دارد آگاهی لازم را نسبت به مسائل و موضوعاتی که مستقیماً با زندگی و حوزه‌های اقتصادی و معیشتی مردم ارتباط دارد به آنان بدهد.

نماینده فومن و شفت در مجلس مهم‌ترین کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه را اعمال مدیریت جهادی با نگاه به توانمندی‌های داخلی تلقی کرد و گفت: مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مصمم است و امیدواریم با عمل به تکالیف قانونگذاری و نظارت این هدف مهم عملیاتی شود.

بهروزی‌فر تقویت بعد نظارتی مجلس یازدهم را از جمله موضوعاتی که نمایندگان منتخب خانه ملت با جدیت تمام به دنبال تحقق آن هستند خواند و افزود: اعطاء سهام عدالت به مردم اقدامی مطلوب بود و لازم است برای کامل‌تر کردن اهداف آن زوایای موضوع به خوبی به اطلاع مردم برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار